The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: stuga? Eex dee! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD 13 HADES ÄR AWESOME!!!! 2 jan, 2017 21:32 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD 2 jan, 2017 21:32 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha.. har alltid haft Artemis som idol.. Poseidon har aldrig varit en bra pappa. L
2 jan, 2017 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! 2 jan, 2017 21:34 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 21:36 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! 2 jan, 2017 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! 2 jan, 2017 21:40 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! 2 jan, 2017 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) 2 jan, 2017 21:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) 2 jan, 2017 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen