Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Det var när vi hoppade nerför fönstret för att ta livet av oss"
20 okt, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 14:26
|
|
Borttagen
|
"Asså så att vi skulle bli vampyrer igen." Tillade jag snabbt.
20 okt, 2013 14:35
|
|
Borttagen
|
"Jaha... så ni har inte alltid varit det...?"
20 okt, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
"Jo. Men först så kom ett troll eller nåt som dödade oss och gjorde så att Diego fick en fraktura i sin arm..."
20 okt, 2013 14:39
|
|
Borttagen
|
"Okej... Varför ville "trollet" döda er...?"
20 okt, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
"öh...jag vet inte..." Mumlade jag och blev tyst.
20 okt, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
"Hur träffade du och Diego varandra?"
Frågade jag försiktigt.
20 okt, 2013 16:16
|
|
Borttagen
|
"Jag och Diego hade samma lektion, biologi, med Mr. Pettson. Jag såg att han var en vampyr och..." Min röst bröts och jag började tänka på fina, vackre Diego.
20 okt, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 16:26
|
Du får inte svara på den här tråden.