Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 155 156 157 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Det var när vi hoppade nerför fönstret för att ta livet av oss"

20 okt, 2013 14:23

Borttagen

Avatar


"Va?!"
Flämtade jag.

20 okt, 2013 14:26

Borttagen

Avatar


"Asså så att vi skulle bli vampyrer igen." Tillade jag snabbt.

20 okt, 2013 14:35

Borttagen

Avatar


"Jaha... så ni har inte alltid varit det...?"

20 okt, 2013 14:37

Borttagen

Avatar


"Jo. Men först så kom ett troll eller nåt som dödade oss och gjorde så att Diego fick en fraktura i sin arm..."

20 okt, 2013 14:39

Borttagen

Avatar


"Okej... Varför ville "trollet" döda er...?"

20 okt, 2013 16:11

Borttagen

Avatar


"öh...jag vet inte..." Mumlade jag och blev tyst.

20 okt, 2013 16:13

Borttagen

Avatar


"Hur träffade du och Diego varandra?"
Frågade jag försiktigt.

20 okt, 2013 16:16

Borttagen

Avatar


"Jag och Diego hade samma lektion, biologi, med Mr. Pettson. Jag såg att han var en vampyr och..." Min röst bröts och jag började tänka på fina, vackre Diego.

20 okt, 2013 16:25

Borttagen

Avatar


"Förlåt..."
Mumlade jag.

20 okt, 2013 16:26

1 2 3 ... 155 156 157 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.