Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"På holodäcket?" frågar D'Tan och ställer sig upp. "Jag skulle behöva motion." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 17:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar, "I en skog eller så, vill ha luftombyte." sa hon och log och började gå längst korridorerna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 17:59 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"I skog, det låter bra, eller skulle du vilja gå själv?" frågar han och fortsätter att gå.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 19:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Följ med du om du vill." sa Eletha och gick vidare till hollodäck och knäppte in saker vad hon ville ha.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 20:01 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Då gör jag det." säger D'Tan och följer efter henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 20:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon tar honom in och snart befinner de sig i en skog med både löv och barrträd, det luktade underbart och fåglarna kvittrade. En skogstig ledde mellan träden och allt var sådär härligt vildvuxet och orört som hon älskade.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 20:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han ser sig omkring. "Ska det vara som jorden?" frågar D'Tan och ser sig omkring. Han var inte van vid sådan natur.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 20:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar, "Ja, en skog nära där jag föddes, Deanskogen heter den." sa hon leende och tänkte på hennes glädje när hon upptäckt att Rowling använt den i sin bok.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 20:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om du säger det så ..bra , den är fin.." säger D'Tan och ser sig omkring, på alla gröna fulla träd.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 20:30 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, och lugn och vacker." säger hon och tar hans hand, "Jag brukade bara promenera här då jag ville komma bort från mor och far." sa hon och började sakta gå med hans hand i sin.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 20:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen