Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sources and why? :c
10 maj, 2012 23:29 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sources and why? :c Everything stands here; http://www.huffingtonpost.com/mobileweb/2012/05/10/amber-riley-quits-glee-mercedes-twitter_n_1506724.html ![]()
10 maj, 2012 23:31 |
|
si_tonks
Elev |
11 maj, 2012 08:24 |
|
ikka
Elev |
Alltså. Bra avsnitt, men jag stör mig på ett par grejer.
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 maj, 2012 16:21 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av ikka: Alltså. Bra avsnitt, men jag stör mig på ett par grejer. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
11 maj, 2012 17:53 |
|
Piggy
Elev |
11 maj, 2012 18:08 |
|
Celebikai
Elev |
12 maj, 2012 14:01 |
|
EmahS
Elev |
FRÅGA!!!
Vilken låt tycker ni är den bästa som har gjorts i Glee? Jag har två favoriter jag knappt kan välja mellan. Spoiler: Tryck här för att visa!
13 maj, 2012 13:00 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
13 maj, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: ^ 1. rumour has it/someone like you 2. smooth criminal 3. songbird eller shake it out det är mina favoriter med 13 maj, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen