Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
29 sep, 2012 12:53 |
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 12:59 |
|
M00NSTER
Elev |
29 sep, 2012 13:03 |
|
Savi
Elev |
Hörrni, jag älskar er men kom hem nu och måste duscha och allt så kommer inte hinna in och träffa er alla. Jättetråkigt men hoppas verkligen att vi har en annan träff någon gång då vi alla kan ses.
I'm with you in spirit my beloved. ♥
29 sep, 2012 13:39 |
|
M00NSTER
Elev |
Tack!
Alla ni son kom, jag är otroligt glad över att så många kom ! Vi har haft en toppen dag med många leenden och fötter. Nu är jag jätte trött nu och ska äta nudlar och se på hp 1 med hela familjen !
29 sep, 2012 19:33 |
|
Noctum
Elev |
Fotleken kan bli vår "DA Sthlm-lek" (en lek som vi kör vid varje träff) ^w^ det var ju jättekul att köra den med alla!!
29 sep, 2012 19:50 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Noctum: Ja! Fast du var hemsk! Fotleken kan bli vår "DA Sthlm-lek" (en lek som vi kör vid varje träff) ^w^ det var ju jättekul att köra den med alla!! 29 sep, 2012 19:55 |
|
Savi
Elev |
Näe, nu vill jag verkligen verkligen vara med på nästa!! om det är den "fotlek" som jag tänker på så ääääääääger jag på den
29 sep, 2012 19:56 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Fotleken kan bli vår "DA Sthlm-lek" (en lek som vi kör vid varje träff) ^w^ det var ju jättekul att köra den med alla!! Ja! Jag skriver upp det på förstasidan ;; ![]()
29 sep, 2012 19:59 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Savi: Näe, nu vill jag verkligen verkligen vara med på nästa!! om det är den "fotlek" som jag tänker på så ääääääääger jag på den ÅH JA!! Då vill jag köra mot dig ^^ Som LauraTree sa, jag är hemsk x)
29 sep, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen