Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aaaah! Hjälp, vad svårt!
Jag älskar ju båda!!!! Men jag tar DANSA eftersom jag har världens bästa danslärare. Jag gillar båda, men dans är ett strå vassare 29 sep, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Dansa. För då slipper folk höra min röst XD
29 sep, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Sjunga fast är inte bra på någon men nog ännu sämre på att dansa xD Fast att titta på folk som dansar är grymt underhållande
29 sep, 2012 16:36 |
|
kakan42
Elev |
Sjunga för att jag älskar det och jag är inte så bra på att dansa!
29 sep, 2012 16:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Gud vad cool man känner sig när man skrivit andra inlägget o.o
Men jag missade tv-spel/dataspel, god damn it. Hatar båda, men sjunga då.
29 sep, 2012 16:39 |
|
Lucy och Rose
Elev |
29 sep, 2012 16:44 |
|
ellisnoris
Elev |
29 sep, 2012 16:57 |
|
Starbuck
Elev |
29 sep, 2012 17:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Båda
29 sep, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen