Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;DSkrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD ♆ 8 jul, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;D Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD Japp, det var det ;P Jag älskar att vara mäktig 8 jul, 2012 22:02 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: vem gör inte? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;D Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD Japp, det var det ;P Jag älskar att vara mäktig ♆ 8 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: vem gör inte? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;D Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD Japp, det var det ;P Jag älskar att vara mäktig En svamp vid namn Arthur :O 8 jul, 2012 22:05 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: stackars honom! :'(Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: vem gör inte? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;D Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD Japp, det var det ;P Jag älskar att vara mäktig En svamp vid namn Arthur :O ♆ 8 jul, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Äta jordgubbar o grädde och se på pirates of the caribbean - on stranger tides nu. See ya!
8 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: stackars honom! :'( Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: vem gör inte? Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: mäktig var rätta ordet! ;D Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD Japp, det var det ;P Jag älskar att vara mäktig En svamp vid namn Arthur :O Ja, stackarn D: Skrivet av Borttagen: Äta jordgubbar o grädde och se på pirates of the caribbean - on stranger tides nu. See ya! Låter härligt det =D 8 jul, 2012 22:13 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh, har bara sätt den och den första, tycker att den är den bästa! Äta jordgubbar o grädde och se på pirates of the caribbean - on stranger tides nu. See ya! ♆ 8 jul, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Vad gör folket?
8 jul, 2012 22:21 |
|
Lordlollo
Elev |
ugglar, spelar spel(..), typ kollar i forum och latar mig.. durå?
♆ 8 jul, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen