Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pixi AW♥♥
*kram* 10 aug, 2012 20:50 |
|
t i l d a
Elev |
10 aug, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Tack Pixi
10 aug, 2012 20:51 |
|
Majis
Elev |
Kram på dig, Pixi!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 aug, 2012 20:52 |
|
-Patronus-
Elev |
10 aug, 2012 20:52 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Andra har redan sagt det, men jag får säga om samma sak som de sa. Tack Pixi och kram tillbaka.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 aug, 2012 20:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 aug, 2012 20:53 |
|
T3DDY
Elev |
10 aug, 2012 20:53 |
|
Goizan
Elev |
10 aug, 2012 20:54 |
|
hermione-1
Elev |
10 aug, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen