Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Jag förstår pressen du känner, det suger verkligen. Men alla sänker sig i sjuan, som du säger är det andra krav och ett annat sätt att arbeta på högstadiet, det är helt normalt. Du kommer ha två årskurser till på dig för att jobba upp dina betyg igen, om det är det du vill. Det blir lättare när man vänjer sig vid de nya sätten att jobba på, jag lovar att det kommer gå bra! En annan grej som kan vara bra att veta är att dina slutbetyg aldrig behöver bli dina slutbetyg, för om du vill, så är det lärarens plikt att ge dig möjligheter att förbättra dina betyg tills du nått dit du vill. Om du i juni vill komplettera något du gjort på hösten så ska du få göra det. =) Gör en kopp te (om du gillar det) leta fram lite choklad, sätt på en bra film eller läs en bok och försök slappna av och tänka på något annat. Allting kommer bli bra! ♥ 9 dec, 2014 16:21 |
|
Fellrendión
Elev |
9 dec, 2014 16:25 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Hapo: Jag förstår pressen du känner, det suger verkligen. Men alla sänker sig i sjuan, som du säger är det andra krav och ett annat sätt att arbeta på högstadiet, det är helt normalt. Du kommer ha två årskurser till på dig för att jobba upp dina betyg igen, om det är det du vill. Det blir lättare när man vänjer sig vid de nya sätten att jobba på, jag lovar att det kommer gå bra! En annan grej som kan vara bra att veta är att dina slutbetyg aldrig behöver bli dina slutbetyg, för om du vill, så är det lärarens plikt att ge dig möjligheter att förbättra dina betyg tills du nått dit du vill. Om du i juni vill komplettera något du gjort på hösten så ska du få göra det. =) Gör en kopp te (om du gillar det) leta fram lite choklad, sätt på en bra film eller läs en bok och försök slappna av och tänka på något annat. Allting kommer bli bra! ♥ Ja, försöker tänka att alla sänker sig och att det inte är så konstigt, men det känns fortfarande så otroligt jobbigt : ( Men tack! Ska försöka tänka på det där ♥ ;;
9 dec, 2014 16:30 |
|
kinshaw
Elev |
9 dec, 2014 23:49 |
|
Fellrendión
Elev |
10 dec, 2014 00:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 dec, 2014 13:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Inget speciellt egentligen men jag står inte ut. Det är mobbning och krav som jag inte orkar bry mig om då jag redan har jättemycket ångest.
10 dec, 2014 14:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Inget speciellt egentligen men jag står inte ut. Det är mobbning och krav som jag inte orkar bry mig om då jag redan har jättemycket ångest. Man ska ju inte förespråka skolk men ja.. Ibland kan man behöva en ledig dag, men ibland leder det bara till att det känns värre. ![]()
10 dec, 2014 14:49 |
|
Borttagen
|
Mamma luskammar min syster
10 dec, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Min pappa sa: "Det är inte du som är psyksjuk, det är en reaktion på ett sjukt samhälle" till mig idag. Det fick mig att känna mig lite bättre. Och det ligger nog mycket i det, faktiskt.. 10 dec, 2014 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen