Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Idag har jag träffat Luna_Chang och yerAwizardThea :3
6 dec, 2014 13:41 |
|
Obliviate_
Elev |
fuck off.
6 dec, 2014 13:55 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 dec, 2014 13:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 6 dec, 2014 15:43 |
|
Nordanhym
Elev |
JAG HATAR VERKLIGEN FOLK SOM SÄGER ATT DE KAN ROLLA ORDENTLIGT OCH SKRIVER TYP JÄTTE BRA UGGLOR FÖR ATT DE VERKLIGEN ANSTRÄNGER SIG OCH SEN NÄR MAN ROLLAR SÅ KAN DE FAN INTE SKRIVA FÖR FEM ÖRE! KÄNNS SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT LÄGGA TIMMAR PÅ ATT SKAPA OCH PLANERA OCH FÖRBEREDA ETT ROLL OCH SEDAN MÄRKA ATT PERSONEN MAN SKRIVER MED INTE ALLS BEHÄRSKAR SPRÅKET PÅ DET SÄTTET SOM DE FÅTT EN ATT TRO! BLIR SÅÅÅÅÅ FÖRBANNAD! FÖR HELVETE LÄR ER ATT SKRIVA ELLER SLUTA LJUGA OM HUR BRA NI ÄR I VERKLIGHETEN! SÅ JÄVLA SVÅRT ÄR DET VÄL ÄNDÅ INTE???????????!
FY FAN! BESVIKELSEN ÖVER ATT MAN VARIT SÅ GRYMT JÄVLA PEPPAD PÅ ETT ROLL OCH SÅ SKRIVER PERSONEN SOM EN FUCKING TREÅRING?! I MEAN WHAT THE FUCK?! DET ÄR SÅNT HÄR SOM FÅR MIG ATT VILJA STRYPA FOLK GENOM SKÄRMEN! SKÄMS PÅ ER SOM GÖR PÅ DETTA SÄTTET! KOMMER FAN KÖRA STENHÅRT PÅ ATT ANTINGEN SÅ SKRIVER DU ORDENTLIGT OCH SKÄRPER TILL DIG EFTERSOM JAG SETT ATT DU KAN SKRIVA OM DU ANSTRÄNGER DIG ELLER SÅ SLOPAR JAG HELA JÄVLA FUCKING ROLLET!!!! FY FAN ÄR SÅ FUCKING FÖRBANNAD NU FÖR DETTA HAR HÄNT MIG FUCKING AS MÅNGA GÅNGER NU. GER FAN UPP PÅ DE ROLLEN NU! ![]() ![]() ![]()
6 dec, 2014 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Kattuggla Prioritera, sortera och organisera dig. Och skriv upp allt Gör det som är viktigaste och rangordna allt. Och gör bara det DU måste göra. Din familjs problem är inte dina problem. Engagerade dig bara så mkt som du känner att du klarar av. Att du blir utbränd tjänar ingen på. Kram ps; Kollat dina blodvärden på sistone? Det där med dimma kan även bero på blodbrist Tack så mycket, det är definitivt något jag faktiskt kommer att ta åt mig av.. Jag mår alltid dåligt när människor omkring mig mår dåligt, och även om empatikänsla är en sak, så kan man inte ta på sig alla andras bekymmer.. Vilket är något jag (alltför ofta) gör. Ska köpa mig en filofax också.. och skriva upp en massa viktiga datum. Allt är bara ett virrvarr nu. Jag har alltid lyckats hålla reda på datum och tider och annat, men nu är allt helt borta. Har inte kollat mina blodvärden heller på ett tag.. Borde nog göra det. Tack ♥ Kram! 8 dec, 2014 11:23 |
|
Frivolt
Elev |
ÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngestÅngest
Som vanligt......Hela kroppen skriker NEJ, huvudet skriker NEJ, men jag går ändå....Varför? Ångest.... Varför? 8 dec, 2014 18:15 |
|
Ithrenniel
Elev |
Vågar inte ens kolla mejlen längre. Har han svarat så kommer det vara så ångestladdat att läsa det, har han svarat "fel" så kommer jag må så jävla dåligt, har han inte svarat alls så vet jag inte vad jag tar mig till...
![]()
8 dec, 2014 19:34 |
|
Emelesey
Elev |
Jag tänkte bidra med en liten "skriva-av-sig-text" jag med
Jag har två "bästisar" (typ nära vänner ♥) som jag kommer att kalla för A och B (vill inte skriva deras namn). Jag älskar dem sjukt mycket och så, men jag har ett litet problem... Det går en annan tjej i min klass, som jag kommer kalla för C, som verkligen är sjukt dryg och ganska taskig ibland (tro mig, jag försöker inte vara taskig, it´s the truth), och hon är också väldigt smal. Såklart har jag absolut inget problem med det!! Man får väl se ut som man ser ut liksom?! Men A och B tror att C har anorexia, och jag tror absolut inte det!!! Man ska väl inte bli anklagad för att ha anorexia bara för att man är smal?!?! Jag, A och B har diskuterat detta några gånger. Och jag har sagt att jag absolut inte tror det. Och jag har sagt att de inte får säga att de tror det till någon, eftersom att det är en väldigt seriös anklagelse!!!! Men jag är jätterädd över att A och B kommer att berätta för C om detta, och att jag kommer att få massa problem Och en gång när jag, A och B diskuterade C, så sa jag: "Man kanske inte måste bli bästa kompis med henne, men man borde inte frysa ut henne. Det är faktiskt taskigt." Och då sa A: "Men det gör ju du hela tiden." Och ja ba: "WTF?!" C följer typ efter mig och mina kompisar hela tiden (vilket i och för sig är rätt drygt), men hon får ju alltid vara med!! På vilket sätt "fryser jag ut" henne?! Ja det var typ det XD Sorry för lång och tråkig text : ) 8 dec, 2014 23:36 |
|
lumos1
Elev |
9 dec, 2014 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen