D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Jag vet inte ens om jag sett den? 0.o Jag hittade en i min slöjdklass att en gillar älskar Hp... WHHAAAAJ?? Okej det suger men ändå O.O niiiice! Haha vet inte xD Jo, det är det väll ![]()
9 feb, 2017 14:21 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: *Dör sakta för att jag ska ha svenska och inte NO* BTW: HEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ HermioneHäst *attackerar dig med en kram* HEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ *kramar tillbaka*
10 feb, 2017 15:16 |
|
Alicha black
Elev |
10 feb, 2017 15:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: MAN KAN SKICKA DVÄRJAR WOOP WOOP Du menar tiden då man inte vet vilka eller vad man ska skriva? Nejmen det är mysigt :3 Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
10 feb, 2017 19:09 |
|
Kallamina
Elev |
Hej! Jag söker människor som gillar serien Reign, finns på Netflix och CW. Om du gillar Reign, tagga mig här.
Tack för mig, hejdå.
11 feb, 2017 14:58 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: MAN KAN SKICKA DVÄRJAR WOOP WOOP Du menar tiden då man inte vet vilka eller vad man ska skriva? Nejmen det är mysigt :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Varför hatar du alla hjärtans dag?
11 feb, 2017 16:13 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: MAN KAN SKICKA DVÄRJAR WOOP WOOP Du menar tiden då man inte vet vilka eller vad man ska skriva? Nejmen det är mysigt :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Varför hatar du alla hjärtans dag? Antagligen för att (nej, jag vet inte varför Missy hatar det me här är en rimlig anledning) man blir jävligt depp av att vara singel den dagen xD
11 feb, 2017 16:45 |
|
Alicha black
Elev |
11 feb, 2017 17:11 |
|
Ellysaken
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: vore jättebra, kanske bäst dock om nån annan än jag gjorde den???Hörrni jag har en fråga. Med tanke på att vi får nya och att ledaren är borttagen ska någon ordna en medlems-lista? Kankse någon som håller sig uppdaterad eller så? Jag tänkte för att Ellysaken (som är ledare just nu) inte är inne ofta? (eller så är det bara jag? BTW: hermionedoctorwhofan såklart du får! vad vill du heta? din mamma 11 feb, 2017 17:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: MAN KAN SKICKA DVÄRJAR WOOP WOOP Du menar tiden då man inte vet vilka eller vad man ska skriva? Nejmen det är mysigt :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Varför hatar du alla hjärtans dag? Antagligen för att (nej, jag vet inte varför Missy hatar det me här är en rimlig anledning) man blir jävligt depp av att vara singel den dagen xD Haha xD Nejmen det är otroligt tråkigt då man är singel under den tiden då det är hjärtan överallt x) (Okej, jag ska sluta prata om det nu..) ![]()
11 feb, 2017 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen