Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1556 1557 1558 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den 16:e ska vi ha friluftsdag och jag överväger verkligen att skolka men jag vill inte få ogiltig frånvaro och jag vill inte att mamma ska bli arg på mig pga. det men jag vill verkligen inte gå på friluftsdagen

ugh

4 dec, 2014 21:15

Obliviate_
Elev

Avatar


Kattuggla

Prioritera, sortera och organisera dig. Och skriv upp allt
Gör det som är viktigaste och rangordna allt.
Och gör bara det DU måste göra. Din familjs problem är inte dina problem. Engagerade dig bara så mkt som du känner att du klarar av.
Att du blir utbränd tjänar ingen på.

Kram

ps; Kollat dina blodvärden på sistone? Det där med dimma kan även bero på blodbrist

4 dec, 2014 22:38

Ginny00
Elev

Avatar


Noll komma noll motivation till någonting just nu. Blä.

4 dec, 2014 23:04

Borttagen

Avatar


Orkar snart inte mer.

5 dec, 2014 10:05

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Noll komma noll motivation till någonting just nu. Blä.


Vet du vad? Bara skit i allting då! Det är faktisk okej. Bara låt allting vara och gör det du känner för. Ibland måste man bara lägga ner allt man har för sig och tänka på sig själv, det är inte egoistiskt, det är att ta hand om sig själv. Skolan, fritiden, hemmet, tja, vad kommer det att spela för roll om några år? Ingenting, det kommer att vara glömt. Provet kommer man inte ens att minnas, det kommer att påverka livet noll liksom. Så bara skit i allt och ta hand om dig. Okej? ♥

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

5 dec, 2014 11:16

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as jävla as

5 dec, 2014 14:42

Nordanhym
Elev

Avatar


Detta är inget sådant där direkt hemskt, men asså, saknar mina älsklingar lite extra idag ( Samtidigt är jag väldigt stolt över hur duktig jag är på att komma på namn O.o )

✞ R.I.P ✞
✞ Etiquetas, Ungersk Taggsvans, 15 apr, 2014 01:54:14, blev 90 dagar och 12 timmar.
✞ Balises, Ungersk Taggsvans, 15 apr, 2014 01:55:20, blev 90 dagar och 12 timmar.
✞ Sanson. Kinesisk Eldboll, 13 apr, 2014 22:46:30, blev 85 dagar och 19 timmar.
✞ Marcelina, Svensk Kortnosing, 2 apr, 2014 04:46:02, blev 74 dagar och 1 timmar.
✞ Theodoré, Svensk Kortnosing, 12 okt, 2013 16:28:40, blev 56 dagar och 9 timmar.
✞ Tibbelus, Walesisk Grön, 22 okt, 2013 06:16:31, blev 69 dagar och 6 timmar.
✞ Ustrina, Kinesisk Eldboll, 20 dec, 2013 18:11:44, blev 62 dagar och 6 timmar.
✞ Shadofax, Ungersk Taggsvans, 25 dec, 2013 06:00:03, blev 63 dagar och 12 timmar.
✞ Brutus, Svensk Kortnosing, 14 dec, 2013 16:01:39, 52 dagar och 21 timmar.
✞ Loliña, Kinesisk Eldboll, 2 jun, 2014 22:35:36, blev 85 dagar och 4 timmar.
✞ Morgulé, Ukrainsk Järnbuk, 2 jun, 2014 22:12:00, blev 94 dagar och 4 timmar.
✞ Alliandroc, Svensk Kortnosing, 17 jun, 2014 12:00:16, blev 75 dagar och 19 timmar.
✞ Fabianó, Rumänskt Långhorn, 24 jul, 2014 21:53:27, blev 71 dagar och 6 timmar.
✞ Ezráli, Kinesisk Eldboll, 22 jul, 2014 21:57:09, blev 69 dagar och 6 timmar.
✞ Marcusiucé, Walesisk Grön, 22 jun, 2014 18:01:35, blev 81 dagar och 1 timmar.
✞ Tekania, Svensk Kortnosing, 29 nov, 2014 11:08:51, blev 68 dagar och 16 timmar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

5 dec, 2014 16:47

lumos1
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag bröt ihop idag efter skolan. För att jag fick så jävla dåligt betyg i idrottsläxan. För att jag sänker mig i massa ämnen. För att jag är så stressad. För att jag vet hur alla antar att allt som jag gillar ska vara dåligt, eller konstigt. För att jag är trött på att ses som den udda personen som alla suckar åt. För att jag är trött på att hela tiden även försöka anpassa mig. För att jag bara äter och äter och känner mig äcklig. För att jag bara känner mig så fel. För att jag vill börja försöka gå ner i vikt igen är fast jag vet att jag inte borde. För att jag samtidigt bara går upp i vikt. För att jag tappar motivationen till att göra saker. För att jag inte vågar eller klarar av något. För att allt är så komplicerat.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

5 dec, 2014 23:17

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag bröt ihop idag efter skolan. För att jag fick så jävla dåligt betyg i idrottsläxan. För att jag sänker mig i massa ämnen. För att jag är så stressad. För att jag vet hur alla antar att allt som jag gillar ska vara dåligt, eller konstigt. För att jag är trött på att ses som den udda personen som alla suckar åt. För att jag är trött på att hela tiden även försöka anpassa mig. För att jag bara äter och äter och känner mig äcklig. För att jag bara känner mig så fel. För att jag vill börja försöka gå ner i vikt igen är fast jag vet att jag inte borde. För att jag samtidigt bara går upp i vikt. För att jag tappar motivationen till att göra saker. För att jag inte vågar eller klarar av något. För att allt är så komplicerat.
♥ hag önskar jag hade tid att svara något bra. Det har jag inte, men jag tänkte i alla fall säga att du är en så himla fin människa och jag blir så ledsen av att du ska känna sådär. Du får jättejättemånga kramar härifrån ♥

6 dec, 2014 08:48

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av lumos1:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag bröt ihop idag efter skolan. För att jag fick så jävla dåligt betyg i idrottsläxan. För att jag sänker mig i massa ämnen. För att jag är så stressad. För att jag vet hur alla antar att allt som jag gillar ska vara dåligt, eller konstigt. För att jag är trött på att ses som den udda personen som alla suckar åt. För att jag är trött på att hela tiden även försöka anpassa mig. För att jag bara äter och äter och känner mig äcklig. För att jag bara känner mig så fel. För att jag vill börja försöka gå ner i vikt igen är fast jag vet att jag inte borde. För att jag samtidigt bara går upp i vikt. För att jag tappar motivationen till att göra saker. För att jag inte vågar eller klarar av något. För att allt är så komplicerat.
♥ hag önskar jag hade tid att svara något bra. Det har jag inte, men jag tänkte i alla fall säga att du är en så himla fin människa och jag blir så ledsen av att du ska känna sådär. Du får jättejättemånga kramar härifrån ♥

Tack, det betyder verkligen mycket ♥

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

6 dec, 2014 11:36

1 2 3 ... 1556 1557 1558 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.