Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den 16:e ska vi ha friluftsdag och jag överväger verkligen att skolka men jag vill inte få ogiltig frånvaro och jag vill inte att mamma ska bli arg på mig pga. det men jag vill verkligen inte gå på friluftsdagen
ugh 4 dec, 2014 21:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla
Prioritera, sortera och organisera dig. Och skriv upp allt Gör det som är viktigaste och rangordna allt. Och gör bara det DU måste göra. Din familjs problem är inte dina problem. Engagerade dig bara så mkt som du känner att du klarar av. Att du blir utbränd tjänar ingen på. Kram ps; Kollat dina blodvärden på sistone? Det där med dimma kan även bero på blodbrist 4 dec, 2014 22:38 |
|
Ginny00
Elev |
Noll komma noll motivation till någonting just nu. Blä.
4 dec, 2014 23:04 |
|
Borttagen
|
Orkar snart inte mer.
5 dec, 2014 10:05 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Noll komma noll motivation till någonting just nu. Blä. Vet du vad? Bara skit i allting då! Det är faktisk okej. Bara låt allting vara och gör det du känner för. Ibland måste man bara lägga ner allt man har för sig och tänka på sig själv, det är inte egoistiskt, det är att ta hand om sig själv. Skolan, fritiden, hemmet, tja, vad kommer det att spela för roll om några år? Ingenting, det kommer att vara glömt. Provet kommer man inte ens att minnas, det kommer att påverka livet noll liksom. Så bara skit i allt och ta hand om dig. Okej? ♥ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 5 dec, 2014 11:16 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 dec, 2014 14:42 |
|
Nordanhym
Elev |
Detta är inget sådant där direkt hemskt, men asså, saknar mina älsklingar lite extra idag
✞ R.I.P ✞ ✞ Etiquetas, Ungersk Taggsvans, 15 apr, 2014 01:54:14, blev 90 dagar och 12 timmar. ✞ Balises, Ungersk Taggsvans, 15 apr, 2014 01:55:20, blev 90 dagar och 12 timmar. ✞ Sanson. Kinesisk Eldboll, 13 apr, 2014 22:46:30, blev 85 dagar och 19 timmar. ✞ Marcelina, Svensk Kortnosing, 2 apr, 2014 04:46:02, blev 74 dagar och 1 timmar. ✞ Theodoré, Svensk Kortnosing, 12 okt, 2013 16:28:40, blev 56 dagar och 9 timmar. ✞ Tibbelus, Walesisk Grön, 22 okt, 2013 06:16:31, blev 69 dagar och 6 timmar. ✞ Ustrina, Kinesisk Eldboll, 20 dec, 2013 18:11:44, blev 62 dagar och 6 timmar. ✞ Shadofax, Ungersk Taggsvans, 25 dec, 2013 06:00:03, blev 63 dagar och 12 timmar. ✞ Brutus, Svensk Kortnosing, 14 dec, 2013 16:01:39, 52 dagar och 21 timmar. ✞ Loliña, Kinesisk Eldboll, 2 jun, 2014 22:35:36, blev 85 dagar och 4 timmar. ✞ Morgulé, Ukrainsk Järnbuk, 2 jun, 2014 22:12:00, blev 94 dagar och 4 timmar. ✞ Alliandroc, Svensk Kortnosing, 17 jun, 2014 12:00:16, blev 75 dagar och 19 timmar. ✞ Fabianó, Rumänskt Långhorn, 24 jul, 2014 21:53:27, blev 71 dagar och 6 timmar. ✞ Ezráli, Kinesisk Eldboll, 22 jul, 2014 21:57:09, blev 69 dagar och 6 timmar. ✞ Marcusiucé, Walesisk Grön, 22 jun, 2014 18:01:35, blev 81 dagar och 1 timmar. ✞ Tekania, Svensk Kortnosing, 29 nov, 2014 11:08:51, blev 68 dagar och 16 timmar ![]()
5 dec, 2014 16:47 |
|
lumos1
Elev |
5 dec, 2014 23:17 |
|
Ginny00
Elev |
♥ hag önskar jag hade tid att svara något bra. Det har jag inte, men jag tänkte i alla fall säga att du är en så himla fin människa och jag blir så ledsen av att du ska känna sådär. Du får jättejättemånga kramar härifrån ♥
6 dec, 2014 08:48 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Ginny00: ♥ hag önskar jag hade tid att svara något bra. Det har jag inte, men jag tänkte i alla fall säga att du är en så himla fin människa och jag blir så ledsen av att du ska känna sådär. Du får jättejättemånga kramar härifrån ♥ Tack, det betyder verkligen mycket ♥ ;;
6 dec, 2014 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen