Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nymphglitter
Elev |
8 mar, 2015 01:09 |
|
Alvenia
Elev |
Ja
PUM är kär? 8 mar, 2015 11:50 |
|
Dream
Elev |
8 mar, 2015 13:18 |
|
Alvenia
Elev |
Nej, nästa år dock.
PUM gillar skolan? 8 mar, 2015 13:30 |
|
nymphglitter
Elev |
8 mar, 2015 15:29 |
|
AmandaPotter03
Elev |
Nope
~Dobby is a free elf~ 8 mar, 2015 18:00 |
|
Borttagen
|
AmandaPotter03 efter ditt svar ska du skriva en fråga. ^^ c:
Personen under mig har mycket jobb, eller läxor att göra över veckan? 8 mar, 2015 18:54 |
|
Alvenia
Elev |
Nepp, det är jag väldigt glad över för vi har haft jätte mycket hela tiden annars
PUM har glasögon? 8 mar, 2015 20:36 |
|
Borttagen
|
omg hur visste du!?
PUM tycker om coca cola? 8 mar, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Nope
PUM fyller år i januari? 8 mar, 2015 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen