Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Det är så mycket att göra innan betygen sätts och allt jag tänker på är skolan, att jag måste plugga, skriva mer på inlämningsuppgifterna innan dem ska lämnas in osv. Är så himla stressad och pressad och vill bara lägga mig ner och gråta, men jag måste plugga. Alltså jag orkar inte
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 3 dec, 2014 20:02 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Kan lika gärna gå och dö. Har inga vänner, gått upp jättemycket i vikt och är allmänt euw.
4 dec, 2014 14:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag är så jävla trött på att folk tror att jag är runt 14... Jag är 19 God damn it, 19! Hur fan ska jag göra för att se äldre ut då? Inte tänker jag börja sminka mig i alla fall. Det är så jävla störigt...
![]()
4 dec, 2014 16:44 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag är så jävla trött på att folk tror att jag är runt 14... Jag är 19 God damn it, 19! Hur fan ska jag göra för att se äldre ut då? Inte tänker jag börja sminka mig i alla fall. Det är så jävla störigt... Know the feeling, även om jag är 14 men folk tror att jag är 10. Om du inte vill sminka dig, så ska du absolut inte göra det! Jag vet egentligen inte om jag har några bra råd, ville bara berätta för dig att du inte är ensam ♥ 4 dec, 2014 16:48 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag är så jävla trött på att folk tror att jag är runt 14... Jag är 19 God damn it, 19! Hur fan ska jag göra för att se äldre ut då? Inte tänker jag börja sminka mig i alla fall. Det är så jävla störigt... Jag har samma problem. xD Är 24 men kan lätt tas för att vara i din ålder. Ibland har folk till och med ifrågasatt om jag verkligen är över 18 år. >.< 4 dec, 2014 16:54 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag är så jävla trött på att folk tror att jag är runt 14... Jag är 19 God damn it, 19! Hur fan ska jag göra för att se äldre ut då? Inte tänker jag börja sminka mig i alla fall. Det är så jävla störigt... Samma här, har allt för ofta fått förvånade blickar på bussen när jag vill betala vuxenbiljett. Fyller 21 imorn, och ungdomsbiljetten går upp till 19, så det är ju inte så stor skillnad, men med tanke på de förvånade minerna så tror de nog att jag är ännu yngre. Sminkar mig inte heller! Har aldrig gjort (om det inte är special occasion) och har inga planer på att börja. Har väl inget lösning på ditt problem, mer än att acceptera vem du är och hur du ser ut. Och vara glad ifall det håller i sig, det är ju ganska trevligt att se yngre ut när man väl kommit över 30, haha ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 4 dec, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
Det är så fruktansvärt mycket just nu..
Min bror ligger en riktigt komplicerad skilsmässa med sin psykotiska fru som säger att vi, min brors familj, inte får träffa barnen, (min brors barn) hon har ingen anledning till varför, hon vill bara att vi inte ska träffa dem. Min syster håller på med advokater och socialen och en massa för att få ensam vårdnad om sina barn, då pappan till dem har misshandlat dem både fysiskt och psykiskt. Mamma har gått in i väggen av utbrändhet igen. Pappa bryr sig som vanligt inte och behandlar sin sambos barn och barnbarn som om de vore hans biologiska familj, och att vi bara är bekanta. Jag blir sjukare hela tiden. Orkar ingenting, men måste. Strul med revisorn, får inte leveranserna i tid innan jul, glömde bort att skicka in kontouppgifterna till försäkringsbolaget.. Jag glömmer allt, och jag är aldrig den som glömmer.. Jag har till och med glömt vad det var jag ville skriva om i den här tråden. Jag minns att det var något som gör mig jätteledsen, men mitt huvud är en enda dimma. Det känns som om själen och kroppen skriker "stopp", men jag kan inte göra någonting åt det. 4 dec, 2014 17:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag är så jävla trött på att folk tror att jag är runt 14... Jag är 19 God damn it, 19! Hur fan ska jag göra för att se äldre ut då? Inte tänker jag börja sminka mig i alla fall. Det är så jävla störigt... Vet exakt hur det känns. Jag är 18 men folk tror typ jag är 12 någonting. En gång hörde jag någon kalla mig för 'liten tjej'. Fuck you. :< Dessutom är jag så kort också... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 dec, 2014 18:20 |
|
huffpuff
Elev |
4 dec, 2014 18:49 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av huffpuff: Jag bara hatar mens Let's kill it! Vi samlar ihop alla världens menstruerande och demonstrerar mot mens! ![]()
4 dec, 2014 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen