Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1554 1555 1556 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Hufflepufflebee2
Elev

Avatar

+1


Spoiler:
Tryck här för att visa!Min bildlärare är skitjobbig. Hon säger alltid att jag gör fel och typ 6 gånger per år är hon borta från lektionerna för att hon reser till thailand. okej jag kanske är lite osjysst nu men hon stämmer alltid ner mig och är jobbig. hon är skitsträng också. hoppas hon ändrar sig!

Until the very end

3 dec, 2014 13:16

Helgahufflepuff4
Elev

Avatar


Skrivet av Hufflepufflebee2:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Min bildlärare är skitjobbig. Hon säger alltid att jag gör fel och typ 6 gånger per år är hon borta från lektionerna för att hon reser till thailand. okej jag kanske är lite osjysst nu men hon stämmer alltid ner mig och är jobbig. hon är skitsträng också. hoppas hon ändrar sig!


lycka till!

3 dec, 2014 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hufflepufflebee2:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Min bildlärare är skitjobbig. Hon säger alltid att jag gör fel och typ 6 gånger per år är hon borta från lektionerna för att hon reser till thailand. okej jag kanske är lite osjysst nu men hon stämmer alltid ner mig och är jobbig. hon är skitsträng också. hoppas hon ändrar sig!


Förslag kan man ju komma med men jag tycker inte att en bildlärare skall säga att man ritar "fel", jag tycker att man ska få rita precis hur man vill.

3 dec, 2014 14:21

Borttagen

Avatar


Har prov i morgon och får ut ett prov som jag trr gick sådääär. Och jag borde göra läxorna

3 dec, 2014 14:56

Hapo
Elev

Avatar


Betygssnack med SO-läraren imorgon. Snälla låt det gå bra, jag har kämpat så hårt med att höja mig från förra läsåret

3 dec, 2014 17:56

Chaemy
Elev

Avatar


Alltså jag mår inte bra.
Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 dec, 2014 17:58

Frivolt
Elev

Avatar


Far inte på dansen ikväll! Känns som att jag håller på att bli förkyld, och jag känner mig sådär svag, trött och ångestfylld som jag kan känna ibland. Antar att det är mkt av stressen också, och jag vet att jag nog inte kommer orka dansa D:

Och det gör mig ju inte mindre stressad......

Aja, det får bli som det blir. Får tröstäta istället, eller nått

3 dec, 2014 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Alltså jag mår inte bra.
Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte.


Kram på dig! Det är snart helg.. även om det kanske inte är så mycket till tröst just nu.

3 dec, 2014 18:33

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Alltså jag mår inte bra.
Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte.


Kram på dig! Det är snart helg.. även om det kanske inte är så mycket till tröst just nu.

Tack! Försöker tänka så. Bara två, ganska chill dagar kvar. Jag kan väl försöka orka det med. Bara att vara vaken på lektionerna och göra mitt bästa. Det ska väl inte vara så svårt. Men jag är delvis lite rädd för att två av mina "killkompisar" ska driva med mig mer. Alltså det här är nog lite mer 15+ så sätter i spoiler
Spoiler:
Tryck här för att visa!de retas och säger att jag ligger med killarna i klassen och sådär och jag tycker inte att det är kul längre. De har liksom sagt så i en vecka nu.

Så det är nog en av anledningarna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 dec, 2014 18:38

lumos1
Elev

Avatar


Idag fick jag reda på att vi ska redovisa det vi gjort på median. Inför hela gruppen. Om det hade varit min vanliga klass hade det varit helt okej, eller åtminsone känns lite bättre då jag känner typ alla där och jag känner mig mer bekväm med att prata inför dem, men nu handlar det om mediagruppen där jag knappt känner någon, det finns massa dryga personer från mina parallellklasser, det är bara sjukt jobbigt. JAG VILL INTE. Tycker redan att det är tillräckligt jobbigt att bara räcka upp handen och prata där, kommer inte klara av att stå längst fram i klassrummet med alla blickar på mig. Vill verkligen, verkligen inte.
Tror nästan att jag ska prata med min/mina lärare om det och be att få redovisa inför bara dem eller i alla fall i smågrupper istället...

Är förövrigt så otroligt trött på allt, hatar allt, orkar inget. Mina kompisar, skolan, press, betyg, min typ sociala fobi, ångest, mat, tankar, allt.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

3 dec, 2014 19:47

1 2 3 ... 1554 1555 1556 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.