Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hufflepufflebee2
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Until the very end 3 dec, 2014 13:16 |
|
Helgahufflepuff4
Elev |
3 dec, 2014 14:03 |
|
Borttagen
|
Förslag kan man ju komma med men jag tycker inte att en bildlärare skall säga att man ritar "fel", jag tycker att man ska få rita precis hur man vill. 3 dec, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
Har prov i morgon och får ut ett prov som jag trr gick sådääär. Och jag borde göra läxorna
3 dec, 2014 14:56 |
|
Hapo
Elev |
Betygssnack med SO-läraren imorgon. Snälla låt det gå bra, jag har kämpat så hårt med att höja mig från förra läsåret
3 dec, 2014 17:56 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså jag mår inte bra.
Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte.
3 dec, 2014 17:58 |
|
Frivolt
Elev |
Far inte på dansen ikväll! Känns som att jag håller på att bli förkyld, och jag känner mig sådär svag, trött och ångestfylld som jag kan känna ibland. Antar att det är mkt av stressen också, och jag vet att jag nog inte kommer orka dansa D:
Och det gör mig ju inte mindre stressad...... Aja, det får bli som det blir. Får tröstäta istället, eller nått 3 dec, 2014 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Alltså jag mår inte bra. Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte. Kram på dig! Det är snart helg.. även om det kanske inte är så mycket till tröst just nu. 3 dec, 2014 18:33 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Alltså jag mår inte bra. Även fast att provet idag är över så känns skolan så hemskt just nu. Jag vill bara vara hemma, spela piano, rita, kolla youtube och ta det lugnt, helt ensam, i stället för att hela tiden ha personer som man knappt känner, massor att göra och stress. Jag fattar inte vad som har hänt med mig men jag vill typ inget annat just nu än att bara äta och veta att jag inte behöver gå till skolan i morgon. Men det går ju inte. Kram på dig! Det är snart helg.. även om det kanske inte är så mycket till tröst just nu. Tack! Försöker tänka så. Bara två, ganska chill dagar kvar. Jag kan väl försöka orka det med. Bara att vara vaken på lektionerna och göra mitt bästa. Det ska väl inte vara så svårt. Men jag är delvis lite rädd för att två av mina "killkompisar" ska driva med mig mer. Alltså det här är nog lite mer 15+ så sätter i spoiler Spoiler: Tryck här för att visa! Så det är nog en av anledningarna.
3 dec, 2014 18:38 |
|
lumos1
Elev |
Idag fick jag reda på att vi ska redovisa det vi gjort på median. Inför hela gruppen. Om det hade varit min vanliga klass hade det varit helt okej, eller åtminsone känns lite bättre då jag känner typ alla där och jag känner mig mer bekväm med att prata inför dem, men nu handlar det om mediagruppen där jag knappt känner någon, det finns massa dryga personer från mina parallellklasser, det är bara sjukt jobbigt. JAG VILL INTE. Tycker redan att det är tillräckligt jobbigt att bara räcka upp handen och prata där, kommer inte klara av att stå längst fram i klassrummet med alla blickar på mig. Vill verkligen, verkligen inte.
Tror nästan att jag ska prata med min/mina lärare om det och be att få redovisa inför bara dem eller i alla fall i smågrupper istället... Är förövrigt så otroligt trött på allt, hatar allt, orkar inget. Mina kompisar, skolan, press, betyg, min typ sociala fobi, ångest, mat, tankar, allt. ;;
3 dec, 2014 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen