@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safir
Elev |
Skrivet av Alviis: Skrivet av Safir: Okej, here we go. Jag har en nära vän som går i parallellklassen. Vi är även med i en musikal som vi övar inför tillsammans. Jag är bisexuell, men har alltid bara sett henne som en vän. I lördags så hade vi musikalövning, det övades en scen där inte vi var med så vi satt och vilade oss vid sidan om. Jag lutade mig mot väggen och hon mot min axel. Hon satt och lekte med ett hål jag hade på knät på mina jeans, och när hon rörde mig så var det som om något tändes inom mig. Jag ville att hon skulle fortsätta röra vid mig, jag ville dra henne intill mig. Jag kände inte själva fjärilarna inom mig, men jag kände deras vingslag som en lätt värmande bris inom mig, så de första fjärilarna hade redan bosatt sig i mig. Men jag tänkte att det nog inte var något, att jag bara kände en stark vänskapskärlek. Men så har jag inte heller sett henne som vacker förut, eller jo, men jag har inte tänkt närmare på det. Så för ett tag sedan gick jag in på hennes facebook, hon hade bytt profilbild och jag kände bara att wow, hon är riktigt, riktigt söt/snygg/sexig/allmänt attraktiv och ja, jag vet inte. Jag har börjat misstänka början på en förälskelse. Men hon vet nog inte ens om att jag är bi, jag har ingen aning om vad hon har för sexuell läggning och jag vet inte hur hon skulle ta det. Så jag vet inte, jag är mest förvirrad. Hjälp? Jag har ett förslag på hur du kanske kan göra. Du kan börja med att vara lite mera uppmärksam mot henne, det vill säga: smsa/ringa oftare, prata mer, vara mer med henne helt enkelt. Om du är säker på att det är en förälskelse så kan du ju fortsätta med det du gör ett tag och om du misstänker att hon känner samma sak för dig så kan du ju kanske prata med henne om, ja, dina känslor och se vad hon tycker. Ja, det får väl bli så antar jag c: Tack.
10 feb, 2014 18:48 |
|
Alviis
Elev |
Skrivet av Safir: Skrivet av Alviis: Skrivet av Safir: Okej, here we go. Jag har en nära vän som går i parallellklassen. Vi är även med i en musikal som vi övar inför tillsammans. Jag är bisexuell, men har alltid bara sett henne som en vän. I lördags så hade vi musikalövning, det övades en scen där inte vi var med så vi satt och vilade oss vid sidan om. Jag lutade mig mot väggen och hon mot min axel. Hon satt och lekte med ett hål jag hade på knät på mina jeans, och när hon rörde mig så var det som om något tändes inom mig. Jag ville att hon skulle fortsätta röra vid mig, jag ville dra henne intill mig. Jag kände inte själva fjärilarna inom mig, men jag kände deras vingslag som en lätt värmande bris inom mig, så de första fjärilarna hade redan bosatt sig i mig. Men jag tänkte att det nog inte var något, att jag bara kände en stark vänskapskärlek. Men så har jag inte heller sett henne som vacker förut, eller jo, men jag har inte tänkt närmare på det. Så för ett tag sedan gick jag in på hennes facebook, hon hade bytt profilbild och jag kände bara att wow, hon är riktigt, riktigt söt/snygg/sexig/allmänt attraktiv och ja, jag vet inte. Jag har börjat misstänka början på en förälskelse. Men hon vet nog inte ens om att jag är bi, jag har ingen aning om vad hon har för sexuell läggning och jag vet inte hur hon skulle ta det. Så jag vet inte, jag är mest förvirrad. Hjälp? Jag har ett förslag på hur du kanske kan göra. Du kan börja med att vara lite mera uppmärksam mot henne, det vill säga: smsa/ringa oftare, prata mer, vara mer med henne helt enkelt. Om du är säker på att det är en förälskelse så kan du ju fortsätta med det du gör ett tag och om du misstänker att hon känner samma sak för dig så kan du ju kanske prata med henne om, ja, dina känslor och se vad hon tycker. Ja, det får väl bli så antar jag c: Tack. Varsågod. Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 10 feb, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Gör läxan. Har gjort mer än två tredjedelar av läxan. Första dagen vi har den. Är stolt okok
10 feb, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2014 18:52 |
|
Alviis
Elev |
Min alla ♥ dag dikt:
Roses r red Violets r blue Forever alone? Yeah, me to. ^^ Till alla er singlar som hellre nördar minecraft och har filmmaraton än att gå på dejt med sin "1'n'only". Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 10 feb, 2014 18:56 |
|
Ginny_Power
Elev |
Hade nyss ett telefonsamtal med min vän. Hon ringde för att kolla om jag fortfarande var sjuk men jag blev jätteglad.
10 feb, 2014 19:03 |
|
cikki
Elev |
Jag orkar seriöst inte gå och slänga mitt bananskal.
Jag vill ju fortsätta skriva >.< 10 feb, 2014 19:03 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av cikki: Jag orkar seriöst inte gå och slänga mitt bananskal. Jag vill ju fortsätta skriva >.< Skriva på vad? c:
10 feb, 2014 19:34 |
|
Kola
Elev |
10 feb, 2014 19:43 |
|
Hedwig96
Elev |
Gud så skönt det är att inte behöva gå och handla själv!
10 feb, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen