@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Syrup: Någon som vet hur ett "bra" slut på en anti-mobbningsfilm kan vara? Spoiler: Jag fick en ganska bra idé från en kompis om att han ångrar sig, fast precis då händer det en sak så att han dör av det i alla fall... Meeen, jag vet inte. Kan itne välja, har sådana himla valsvårigheter x) Tryck här för att visa! Jag hade nog visat någon som hoppade, så att det ser ut som att personen hoppar från ett högt ställe och sen ligger där orörlig eller nått. Sen kan man visa klipp i slutet på hur det hade kunnat gått om h*n överlevt; jag ser typ någon som tar studenten, gifter sig, får egna barn osv. Haha, det är roligt att göra sånt där. 10 feb, 2014 17:27 |
|
Verro_Luna
Elev |
10 feb, 2014 17:30 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Syrup: Någon som vet hur ett "bra" slut på en anti-mobbningsfilm kan vara? Spoiler: Jag fick en ganska bra idé från en kompis om att han ångrar sig, fast precis då händer det en sak så att han dör av det i alla fall... Meeen, jag vet inte. Kan itne välja, har sådana himla valsvårigheter x) Tryck här för att visa! Jag hade nog visat någon som hoppade, så att det ser ut som att personen hoppar från ett högt ställe och sen ligger där orörlig eller nått. Sen kan man visa klipp i slutet på hur det hade kunnat gått om h*n överlevt; jag ser typ någon som tar studenten, gifter sig, får egna barn osv. Haha, det är roligt att göra sånt där. Jo jag har haft tankar kring det också, båda delar av ditt meddelande. Fick en annan idé från en kompis som sa att man inte just behöver visa själva dödsmomentet, utan bara liksom visa två korta scener som tydligt visar att han är död liksom. Kanfå till det på ett väldigt bra sätt tror jag faktiskt, för vet ungefär hur jag ska göra. Men ska kanske ha med det där med hur det SKULLE kunna ha gått för honom, även fast det är lite annorlunda för hans typ av person... Men vi får se hur det blir i slutändan ^^ Tack
10 feb, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2014 17:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Folk som är singel hatar alla hjärtans dag och mår dåligt av det.
Folk som har förhållande firar det inte. Lite generalisering men ja, det är så jag har uppfattat det. 10 feb, 2014 17:47 |
|
Rowena
Elev |
Jag blev inte godkänd på läkemedelsberäkningen så jag vill dö.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 10 feb, 2014 17:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Rowena: Jag blev inte godkänd på läkemedelsberäkningen så jag vill dö. Lyssna på Håkan så blir allt bättre
10 feb, 2014 17:52 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Rowena: Jag blev inte godkänd på läkemedelsberäkningen så jag vill dö. Lyssna på Håkan så blir allt bättre Ingenting hjälper. Jag misslyckades fast jag pluggade så mycket. Jag orkar ingenting. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 10 feb, 2014 17:54 |
|
Fellrendión
Elev |
OMG!!!
Choppa, du kanske skulle gilla den? Det var ett tv program där man skulle sy sina dräkter själv och göra all rekvisita själv (Heroes of cosplay) och en grupp gjorde Alice. (Fast inte helt som originalhandlingen).
10 feb, 2014 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: OMG!!! Choppa, du kanske skulle gilla den? Det var ett tv program där man skulle sy sina dräkter själv och göra all rekvisita själv (Heroes of cosplay) och en grupp gjorde Alice. (Fast inte helt som originalhandlingen). Coolt! Älskar cosplayen på The red Queen ^^ 10 feb, 2014 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen