@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha Detta http://rekrytering.forsvarsmakten.se/sv/borja-har/befattningar/ Eller hur, men det finns ju fler saker att göra än att springa massa mil och lyfta massa saker xD Vore fint att göra liksom känner jag ^^ :´) åh! hittar inte testet ;o vars är det?? Precis xD Att springa massa mil o sånt skulle jag aldrig klara. Däremot skulle det ju va sjukt coolt o va typ pilot eller nått, flyga heliktoper! 10 feb, 2014 14:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha Detta http://rekrytering.forsvarsmakten.se/sv/borja-har/befattningar/ Eller hur, men det finns ju fler saker att göra än att springa massa mil och lyfta massa saker xD Vore fint att göra liksom känner jag ^^ :´) åh! hittar inte testet ;o vars är det?? Precis xD Att springa massa mil o sånt skulle jag aldrig klara. Däremot skulle det ju va sjukt coolt o va typ pilot eller nått, flyga heliktoper! Under det svarta till vänster finns det något som heter "Din profil." Eller hur, det hade det varit ^^ grundutbildningen är 90 dagar c: Fast det hade vart ascoolt att liksom ha som merit. Som du säger pilot eller liknande hade inte varit dumt ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 14:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha Detta http://rekrytering.forsvarsmakten.se/sv/borja-har/befattningar/ Eller hur, men det finns ju fler saker att göra än att springa massa mil och lyfta massa saker xD Vore fint att göra liksom känner jag ^^ :´) åh! hittar inte testet ;o vars är det?? Precis xD Att springa massa mil o sånt skulle jag aldrig klara. Däremot skulle det ju va sjukt coolt o va typ pilot eller nått, flyga heliktoper! Under det svarta till vänster finns det något som heter "Din profil." Eller hur, det hade det varit ^^ grundutbildningen är 90 dagar c: Fast det hade vart ascoolt att liksom ha som merit. Som du säger pilot eller liknande hade inte varit dumt ^^ aaah! Såg nu Kock Ubåt, fatta vad cooolt 10 feb, 2014 14:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha Detta http://rekrytering.forsvarsmakten.se/sv/borja-har/befattningar/ Eller hur, men det finns ju fler saker att göra än att springa massa mil och lyfta massa saker xD Vore fint att göra liksom känner jag ^^ :´) åh! hittar inte testet ;o vars är det?? Precis xD Att springa massa mil o sånt skulle jag aldrig klara. Däremot skulle det ju va sjukt coolt o va typ pilot eller nått, flyga heliktoper! Under det svarta till vänster finns det något som heter "Din profil." Eller hur, det hade det varit ^^ grundutbildningen är 90 dagar c: Fast det hade vart ascoolt att liksom ha som merit. Som du säger pilot eller liknande hade inte varit dumt ^^ aaah! Såg nu Kock Ubåt, fatta vad cooolt Eller hur ^^ trodde det inte fanns så många olika saker att bli ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 14:31 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Då kan du lära barnen disciplin sen ![]() ![]()
10 feb, 2014 14:47 |
|
baramin
Elev |
DVÄRGAR ♥ älskar att komma i kontakt med min inre poet
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 feb, 2014 14:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Då kan du lära barnen disciplin sen Absolut Militärförskolan~ Ingen barnlek xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 14:48 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Då kan du lära barnen disciplin sen Absolut Militärförskolan~ Ingen barnlek xD Haha xD men det skulle göra mitt arbete så mycket enklare om jag skulle få några av dem som gått hos dig! ![]() ![]()
10 feb, 2014 15:00 |
|
Borttagen
|
jag ska på tjejkvällen i Löfbergs arena den 25/2 :'
10 feb, 2014 15:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Då kan du lära barnen disciplin sen Absolut Militärförskolan~ Ingen barnlek xD Haha xD men det skulle göra mitt arbete så mycket enklare om jag skulle få några av dem som gått hos dig! Vi kan vara samarbetspartners och sen kan Thomas ta över dem xD Den nya generationen av militäriska disciplinerade barn :´) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen