@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: SVARA GÄRNA: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 10 feb, 2014 13:13 |
|
Isse99
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Isse99: Skrivet av Afturelding: Katten i IKEAs tv-reklam är verkligen absurt tjock... Den är ju såå söt! Ja, men katter mår lika bra av fetma som vi gör, alltså inte alls. Jag tycker så synd om den Jo, det är ju i och för sig sant skriver ord som mord i handen 10 feb, 2014 13:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: morrn mugglis... sker idag? Godmorgon! Mjaa, ska transkibera typ 7 minuter av en intervju när slalomen är slut Själv? lämna in bilen på verkstad bara :o så köra bil en sväng :3 oh! Hoppas att det ska gå bra hos verkstan 10 feb, 2014 13:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: SVARA GÄRNA: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2014 13:43 |
|
Borttagen
|
Kör pilates på mattan! 10 feb, 2014 13:46 |
|
Alviis
Elev |
Skriver på en berättelse och vet itne om jag ska lägga upp den på mugglis, typ ingen läser ju mina noveller ändå nuförtiden.. xD
Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 10 feb, 2014 13:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P
Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 13:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha 10 feb, 2014 13:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Kollad på vad jag kunde bli inom det militära. Det fanns ett test, troligen kock eller bassoldat eller liknande ;P Skulle vara något mot vardagens tristess, att ta lumpen men troligen skulle jag knappt klara den xD Fast det finns olika befattningar så ^^ Oh vilket test? Haha, jag känner samma! Alltså jag skulle aldrig klara av lumpen, iaf inte de delar med styrkegrejer osv xD Jag är så svag så det skulle aldrig gå plus att jag inte är kapabel till det heller haha Detta http://rekrytering.forsvarsmakten.se/sv/borja-har/befattningar/ Eller hur, men det finns ju fler saker att göra än att springa massa mil och lyfta massa saker xD Vore fint att göra liksom känner jag ^^ :´) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 13:59 |
|
MizzNina
Elev |
Och så snabbt och lätt spenderade man drygt 600 kronor på, till synes onödiga men i vår familj livsviktiga saker, 3 nya filmer till mig, en film till min syster och ett nytt pussel till min mor.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 feb, 2014 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen