Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15539 15540 15541 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
InspiredPsycho
Eller hur, bara för att skryta och bevisa något liksom. Tycker det är mer att bevisa att man klarar av vardagen ihop och alla motgångar. Men ja, hoppas du får en trevlig alla hjärtans dag ♥

MTEL
Samma här, över allt är det reklam om vad man kunde ha haft, vad man måste ha för att vara lycklig. Man är misslyckad om man inte har partner liksom ;P


Är så trött på det där eviga tjafset om att man behöver tvåsamhet för att vara lycklig. Eller när man träffar någon gammal bekant vars typ andra fråga är: "hur går det med killarna?" (för folk förutsätter alltid att jag bara träffar killar), och ibland kan det där vara jävligt känsligt och inget man vill dela med sig av.

Det är blandade känslor för mig. Jag känner mig "fri" på något sätt nu när jag är singel, dvs mer tid för mig själv och mina intressen, ingen annan att längta efter dagligen. Men samtidigt så längtar man ju efter något/någon för att det är mysigt och alla (i alla fall jag) behöver närhet.




InspiredPsycho Vilken film?

10 feb, 2014 09:36

Borttagen

Avatar


MTEL
Only Lovers Left Alive

10 feb, 2014 09:50

Borttagen

Avatar


har inget att skriva om... ensam hemma
________________________________

jag är bäst (inte)

10 feb, 2014 10:08

Borttagen

Avatar


Jag fyller år idag! :3♥ Woop woop♥
Ligger i min säng med mina söta syskon som gett mig Sherlock Holmes filmen och ett halvt liter godis♥ LOVE YOU GUYS♥

10 feb, 2014 10:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MTEL
Only Lovers Left Alive


Såg trailern nu. O_o Damn, vad han passar i den looken.

10 feb, 2014 10:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fyller år idag! :3♥ Woop woop♥
Ligger i min säng med mina söta syskon som gett mig Sherlock Holmes filmen och ett halvt liter godis♥ LOVE YOU GUYS♥


Ja, må hon leva, ja, må hon leva, ja, må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år! Ett fyrfaldigt leve för Molly, hon leve, hipp hipp, hurra hurra hurra!

10 feb, 2014 10:18

MizzNina
Elev

Avatar


Och där rök precis 345 spänn på filmer. Åh, nya filmer. det var längesen jag fick nya filmer. Okej, en an dem är en försenad julklapp/väldigt tidig fördelsedagspresent till min syster, men ändå. 346 kronor på filmer till mig. Whoop whoop.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

10 feb, 2014 10:40

Borttagen

Avatar




Hu, nu har jag och exet börjat dela upp vem som skall ha vad när jag flyttar. Det känns ju bra. Men idag slog det mig att verkligen ingenting i köket är mitt, precis ALLT är det han som äger. FAN OCKSÅ. Äger inte den ynkaste lilla skeden liksom.

Vissa saker svider det att lämna faktiskt, riktigt mycket.

10 feb, 2014 11:17

Isse99
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Katten i IKEAs tv-reklam är verkligen absurt tjock...


Den är ju såå söt!

skriver ord som mord i handen

10 feb, 2014 11:35

Afturelding
Elev

Avatar


Skrivet av Isse99:
Skrivet av Afturelding:
Katten i IKEAs tv-reklam är verkligen absurt tjock...


Den är ju såå söt!

Ja, men katter mår lika bra av fetma som vi gör, alltså inte alls. Jag tycker så synd om den

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

10 feb, 2014 11:59

1 2 3 ... 15539 15540 15541 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.