D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Får man vara med?
3 feb, 2017 19:17 |
|
Missy The Timelady
Elev |
3 feb, 2017 19:18 |
|
Borttagen
|
du kan heta frida eller frimi eller vad du än vill!
till [user]friman [/user] 3 feb, 2017 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Borttagen: Får man vara med? Jadå! vad vill du ha för smeknamn? Windy 3 feb, 2017 19:19 |
|
Borttagen
|
kul!!!!!!!!!!! Hej windy! Jag kallas asto!
3 feb, 2017 19:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
3 feb, 2017 19:22 |
|
Borttagen
|
Tack hörni!
3 feb, 2017 19:23 |
|
Borttagen
|
^^ Välkommen Windy! Jag heter Artemis men kalla mig Ally, Al, Dödshjärna, Death, DeathBreath,DeathHead, jag kommere fortfarande inte ihåg mina andra smeknamn....
3 feb, 2017 20:15 |
|
boknörd_
Elev |
På lektionen igår fick såna som har lite 'svårare att skriva' häften där de bara fick fylla i vissa ord.
Klasskompis: men hallå, jag är också efterbliven! Läraren: Hördu, det där var elakt sagt. Klasskompis: Mamma sa faktiskt att jag alltid skulle tala sanning..... Japp.
4 feb, 2017 09:36 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o Noooo eller jaaa eller i dunno x) men det blir nog braaa(det är ju du så det blir alltid bra duh) Ibland kan jag typ shippa Sam och Dean...Sånt där är en av anledningarna Men deastiel är ALLTID Canon :3 Men jag är osäker när jag skriver på engelska (pga grammar och allt sådant som folk irriterar sig på xD) så vågar inte skicka in x) Nje... Alltså jag tycker att Winchest (Dean/sam) är bäst som bröder. Tycker att det är äckligt att se dem som ett par... DESTIEL 4 EVER! Jomen kind of YAAAZ DESTIEL 4 EVAAAH Vad tycker du om Sabriel? (sam/Gabriel) Spoiler: Tryck här för att visa! Asså njee Hahahhaa oj...Fast då får väl kanske A också!
4 feb, 2017 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen