Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1553 1554 1555 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


That feeling när man ser folk som har haft fler förhållanden på ett år än vad man själv har haft under hela sitt liv D:

Man undrar lixom vad sjutton man gör för fel som åter igen är den som är forever allone....


Spoiler:
Tryck här för att visa!Och sen att livet suger i allmänt gör ju inte saken bättre.....


Och jag ska dansa på stan nästa söndag och jag kommer dö D: Jag ville helst bara va med på en av danserna men så blev det typ att jag blir med på båda....vill inte men men D:

1 dec, 2014 16:24

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hon kom tillbaka idag. Kul att träffa henne igen?
Ja, i alla fall tills hon berättade att hon inte skulle vara med på redovisningen på onsdag som vi planerat i flera veckor att vi skulle göra tillsammans. Varför då? För att hon mår för dåligt för det? Nej, hon tycker inte att det skulle bli kul.

Jag har gjort nästan hela arbetet för att hon var borta. Jag har anpassat mig efter henne. Och nu ska hon inte vara med för att hon inte tycker att det skulle vara kul?

Nä, för jag tycker ju att det är helt underbart att jag - med min sociala fobi - ska stå helt själv och bli tvungen att prata med helt främmande folk och presentera hela vårt arbete och svara på frågor. Jag får ångest av att tänka det.
Men är jag inte med så får jag ogiltig frånvaro och mest troligt sänkt betyg.
Hon? Nä, hon har legat inne på sjukhuset så hon får göra precis vad hon vill och gå på de lektioner hon vill.

Och hon bryr sig inte ens om att jag inte vill stå själv?
Det är kanske det som irriterar mig mest. Jag har anpassat mig och arbetet jag gjort helt efter hennes åsikter och vad hon har tyckt (och dessutom gjort nästan allt) och nu ska hon inte ens vara med?

Och hon är min så kallade bästa vän.
Men jag börjar verkligen tvivla igen. För bästa vänner ska väl lyssna på varandra och hjälpa varandra, eller?
För just nu gör hon inget av det.

Ja, hon har legat inne på sjukhuset, men allting är inte sunshine and rainbows för mig heller, och jag stör mig så otroligt mycket på att hon inte kan göra det här, när jag har gjort hälften av hennes arbete plus mitt eget.

"Förlåt, men jag vill inte." MEN GUD TACK FÖR DEN EXTREMT BRA ANLEDNINGEN

Jag kanske överreagerar, men jag hatarhatarhatar verkligen att prata inför folk (till och med folk jag känner) och jag vill inte göra det själv.
Och jag förstår inte varför det är så svårt för henne att komma dit? Hon har inte ens nära lika mycket problem som jag har med att prata med och inför folk.

1 dec, 2014 17:15

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Varje gång jag blir ledsen eller är osäker tänker jag på en person som var medlem här förut. Like we were best friends... Men han tog bort sin användare och jag tänker bara på hur det skulle vara nu.
Han var så snäll, han skickade en uggla och skrev att han skulle ta bort sin användare, men jag loggade in och såg det då han redan raderat den. -.- Men jag förstod det då jag inte kunde söka på användarnamnet eller tagga honom. I just want to know, vi kunde ha varit bästa vänner och jag kanske fortfarande kunde vara självsäker. Fängslad vid en person som jag bara chattat med på datorn, men jag hann ju inte träffa honom. Det har typ gått ett år, men hur glömmer man bort det? Jag menar, alla personer är inte så snälla och det finns ju inte en chans att jag kommer få prata med honom igen. Och fy, jag kommer aldrig glömma bort det. Nej.

1 dec, 2014 20:00

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Varje gång jag blir ledsen eller är osäker tänker jag på en person som var medlem här förut. Like we were best friends... Men han tog bort sin användare och jag tänker bara på hur det skulle vara nu.
Han var så snäll, han skickade en uggla och skrev att han skulle ta bort sin användare, men jag loggade in och såg det då han redan raderat den. -.- Men jag förstod det då jag inte kunde söka på användarnamnet eller tagga honom. I just want to know, vi kunde ha varit bästa vänner och jag kanske fortfarande kunde vara självsäker. Fängslad vid en person som jag bara chattat med på datorn, men jag hann ju inte träffa honom. Det har typ gått ett år, men hur glömmer man bort det? Jag menar, alla personer är inte så snälla och det finns ju inte en chans att jag kommer få prata med honom igen. Och fy, jag kommer aldrig glömma bort det. Nej.


Aw. :'( ♥ Tänker på dig! Själv är jag en hopplös romantiker som kan föreställa mig hur det är.

1 dec, 2014 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Varje gång jag blir ledsen eller är osäker tänker jag på en person som var medlem här förut. Like we were best friends... Men han tog bort sin användare och jag tänker bara på hur det skulle vara nu.
Han var så snäll, han skickade en uggla och skrev att han skulle ta bort sin användare, men jag loggade in och såg det då han redan raderat den. -.- Men jag förstod det då jag inte kunde söka på användarnamnet eller tagga honom. I just want to know, vi kunde ha varit bästa vänner och jag kanske fortfarande kunde vara självsäker. Fängslad vid en person som jag bara chattat med på datorn, men jag hann ju inte träffa honom. Det har typ gått ett år, men hur glömmer man bort det? Jag menar, alla personer är inte så snälla och det finns ju inte en chans att jag kommer få prata med honom igen. Och fy, jag kommer aldrig glömma bort det. Nej.


Aw. :'( ♥ Tänker på dig! Själv är jag en hopplös romantiker som kan föreställa mig hur det är.

Tack! ♥ Och han var liksom min första 'uggle vän' so yeah, heh, idk.

1 dec, 2014 21:13

Chaemy
Elev

Avatar


Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 dec, 2014 08:50

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen.


Jag skulle inte kalla det ego, jag skulle göra exakt samma sak. Men min familj är iofs insatt i till vilken grad jag inte klarar av magsjuka och spya (det snuddar på fobi, klarar verkligen inte av det, kan inte ens se det i tecknad form utan att känna mig illamående själv). Så att isolera sig från någon som är magsjuk är inte egoistiskt, utan bara smart. För vem vill egentligen bli smittad? Din familj kan ju inte förvänta sig att du ska umgås med henne när hon är sjuk. Nä, då är det bättre om du håller dig undan tills hon blir frisk.
Hoppas hon kryar på sig snart!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

3 dec, 2014 10:34

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!det känns som om det inte spelar någon roll om jag anstränger mig i skolan eller inte för får ändå bara D även i dem ämnena jag har det lätt för..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

3 dec, 2014 10:40

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Skrivet av Chaemy:
Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen.


Jag skulle inte kalla det ego, jag skulle göra exakt samma sak. Men min familj är iofs insatt i till vilken grad jag inte klarar av magsjuka och spya (det snuddar på fobi, klarar verkligen inte av det, kan inte ens se det i tecknad form utan att känna mig illamående själv). Så att isolera sig från någon som är magsjuk är inte egoistiskt, utan bara smart. För vem vill egentligen bli smittad? Din familj kan ju inte förvänta sig att du ska umgås med henne när hon är sjuk. Nä, då är det bättre om du håller dig undan tills hon blir frisk.
Hoppas hon kryar på sig snart!

Samma här. Jag skakar av rädsla och kallsvettas om jag hör/ser någon spy. Brukar vara så även om det bara är på film.
Men tack så mycket!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 dec, 2014 11:05

Frivolt
Elev

Avatar


Ska dansa på stan nästa söndag, och jag känner mig så jäkla stressad över det D: Vi har inte ens gjort klar koreografierna än, och inte ens satt placeringar. Och tydligen ska det va massor av placeringsbyten osv. Och jag ska va med på två danser, och ingen av dem är klar än ;O Och vi har EN lektion kvar, EN, innan allt ska va klart och vi ska kunna allt! Iofs har vi lite tid på söndag innan också men då är det ju mer repetition och bara köra igenom allt några gånger för att va säker.....Lixom, känns ju jättejobbigt att det kommer bli typ gå-igenom-lektion det också ;O

Känns sjukt stressigt....Det känns så sjukt oplanerat ;O


GAAH! Jag vill egentligen inte va med ;O Eller jag vill men det är så jobbigt när det är så ofärdigt och stressigt...Jag vet av erfarenhet att placeringar och placeringsbyten osv kommer bli kaos, det blir alltid kaos innan folk har lärt sig hur de ska gå......

;O Alltså herregud......

3 dec, 2014 12:09

1 2 3 ... 1553 1554 1555 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.