Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
That feeling när man ser folk som har haft fler förhållanden på ett år än vad man själv har haft under hela sitt liv D:
Man undrar lixom vad sjutton man gör för fel som åter igen är den som är forever allone.... Spoiler: Tryck här för att visa! Och jag ska dansa på stan nästa söndag och jag kommer dö D: Jag ville helst bara va med på en av danserna men så blev det typ att jag blir med på båda....vill inte men men D: 1 dec, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 dec, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 dec, 2014 20:00 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Aw. :'( ♥ Tänker på dig! Själv är jag en hopplös romantiker som kan föreställa mig hur det är. 1 dec, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Aw. :'( ♥ Tänker på dig! Själv är jag en hopplös romantiker som kan föreställa mig hur det är. Tack! ♥ Och han var liksom min första 'uggle vän' so yeah, heh, idk. 1 dec, 2014 21:13 |
|
Chaemy
Elev |
Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen.
3 dec, 2014 08:50 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen. Jag skulle inte kalla det ego, jag skulle göra exakt samma sak. Men min familj är iofs insatt i till vilken grad jag inte klarar av magsjuka och spya (det snuddar på fobi, klarar verkligen inte av det, kan inte ens se det i tecknad form utan att känna mig illamående själv). Så att isolera sig från någon som är magsjuk är inte egoistiskt, utan bara smart. För vem vill egentligen bli smittad? Din familj kan ju inte förvänta sig att du ska umgås med henne när hon är sjuk. Nä, då är det bättre om du håller dig undan tills hon blir frisk. Hoppas hon kryar på sig snart! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 3 dec, 2014 10:34 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 dec, 2014 10:40 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Chaemy: Nu är min lillasyster magsjuk. Och jag är så sjukt ego att jag bara hoppas att jag inte ska bli smittad och halvt isolerar mig från familjen. Jag skulle inte kalla det ego, jag skulle göra exakt samma sak. Men min familj är iofs insatt i till vilken grad jag inte klarar av magsjuka och spya (det snuddar på fobi, klarar verkligen inte av det, kan inte ens se det i tecknad form utan att känna mig illamående själv). Så att isolera sig från någon som är magsjuk är inte egoistiskt, utan bara smart. För vem vill egentligen bli smittad? Din familj kan ju inte förvänta sig att du ska umgås med henne när hon är sjuk. Nä, då är det bättre om du håller dig undan tills hon blir frisk. Hoppas hon kryar på sig snart! Samma här. Jag skakar av rädsla och kallsvettas om jag hör/ser någon spy. Brukar vara så även om det bara är på film. Men tack så mycket!
3 dec, 2014 11:05 |
|
Frivolt
Elev |
Ska dansa på stan nästa söndag, och jag känner mig så jäkla stressad över det D: Vi har inte ens gjort klar koreografierna än, och inte ens satt placeringar. Och tydligen ska det va massor av placeringsbyten osv. Och jag ska va med på två danser, och ingen av dem är klar än ;O Och vi har EN lektion kvar, EN, innan allt ska va klart och vi ska kunna allt! Iofs har vi lite tid på söndag innan också men då är det ju mer repetition och bara köra igenom allt några gånger för att va säker.....Lixom, känns ju jättejobbigt att det kommer bli typ gå-igenom-lektion det också ;O
Känns sjukt stressigt....Det känns så sjukt oplanerat ;O GAAH! Jag vill egentligen inte va med ;O Eller jag vill men det är så jobbigt när det är så ofärdigt och stressigt...Jag vet av erfarenhet att placeringar och placeringsbyten osv kommer bli kaos, det blir alltid kaos innan folk har lärt sig hur de ska gå...... ;O Alltså herregud...... 3 dec, 2014 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen