@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alla pratar om Alla Hjärtans Dag nu ;__;
Har aldrig firat och kommer aldrig fira, antagligen. Om inte min "biodejt" med en klasskompis räknas då förstås, men det är för att det är film med Tom Hiddleston, hihi. 10 feb, 2014 08:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla pratar om Alla Hjärtans Dag nu ;__; Har aldrig firat och kommer aldrig fira, antagligen. Om inte min "biodejt" med en klasskompis räknas då förstås, men det är för att det är film med Tom Hiddleston, hihi. Alla Hjärtans dag gör mig bara deprimerad ;_; "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 09:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Alla pratar om Alla Hjärtans Dag nu ;__; Har aldrig firat och kommer aldrig fira, antagligen. Om inte min "biodejt" med en klasskompis räknas då förstås, men det är för att det är film med Tom Hiddleston, hihi. Alla Hjärtans dag gör mig bara deprimerad ;_; Same here! Folk brukar undra varför jag inte firar när jag har pojkvän. Men jag tycker att den dagen är så löjlig bara... visa kärlek alla andra dagar, inte bara en dag om året typ. Du får hitta på något roligt att göra och ha dejt med dig själv :3 10 feb, 2014 09:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Alla pratar om Alla Hjärtans Dag nu ;__; Har aldrig firat och kommer aldrig fira, antagligen. Om inte min "biodejt" med en klasskompis räknas då förstås, men det är för att det är film med Tom Hiddleston, hihi. Alla Hjärtans dag gör mig bara deprimerad ;_; Same here! Folk brukar undra varför jag inte firar när jag har pojkvän. Men jag tycker att den dagen är så löjlig bara... visa kärlek alla andra dagar, inte bara en dag om året typ. Du får hitta på något roligt att göra och ha dejt med dig själv :3 Eller hur och man kan väl visa det på andra sätt än att överösa sin partner med presenter just en gång om året. Det finns andra sätt att visa kärlek på. Dessutom får det mig att känna mig mer ensam än någonsin, men, men ;P Japp, tänkte nog ha en privatdejt med mig själv, om jag inte tar och dejtar någon av mina vänner "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 09:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alla pratar om Alla Hjärtans Dag nu ;__; Har aldrig firat och kommer aldrig fira, antagligen. Om inte min "biodejt" med en klasskompis räknas då förstås, men det är för att det är film med Tom Hiddleston, hihi. Serri, ju mer Tom på ♥ hjärtans dag desto bättre. Vildvittra Jag blir också deppig av alla-hjärtans dag, det får mig bara att tänka på hur det kunde ha varit och grejer. Sen tycker jag förövrigt att dagen bara sätter press när man väl är i ett förhållande. 10 feb, 2014 09:24 |
|
Borttagen
|
Vildvittra
Exakt! Jag misstänker att anledningen till varför jag egentligen inte firar med Andreas är för att jag ogillar att visa upp vår kärlek offentligt. Liksom, då känns det som att man trycker upp det i andras ansikten... Vänner kan man också dejta MTEL I KNOOOW ♥ 10 feb, 2014 09:26 |
|
Borttagen
|
Vart vänder man sig om man vill ta bort leverfläckar billigt? På VC vill de inte ta bort min jag har på benet då den inte utgör någon risk (än.) Så, vad göra? Ska man skära väck den själv eller, för det har jag ingen lust med :3 10 feb, 2014 09:28 |
|
Borttagen
|
... måste försöka övertala min far att ge mig Coriolanus-biljetter i födelsedagspresent och skjutsa mig dit, när jag är i England. Would really make my day. And my life.
10 feb, 2014 09:29 |
|
Vildvittra
Elev |
InspiredPsycho
Eller hur, bara för att skryta och bevisa något liksom. Tycker det är mer att bevisa att man klarar av vardagen ihop och alla motgångar. Men ja, hoppas du får en trevlig alla hjärtans dag ♥ MTEL Samma här, över allt är det reklam om vad man kunde ha haft, vad man måste ha för att vara lycklig. Man är misslyckad om man inte har partner liksom ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2014 09:30 |
|
Borttagen
|
Vildvittra
Precis... Tack, och hoppas att du får en trevlig Alla Hjärtans Dag själv Jag ska som sagt dejta bioduken med Elin 10 feb, 2014 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen