@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Fyller år imorgon men blir inte det minst glad för det, faktiskt bara deppig Why? Vet inte, känns bara tråkigt. 9 feb, 2014 13:56 |
|
Solkatten
Elev |
Flappy Bird ska tydligen läggas ner för att foll överanvänder det eller något. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 feb, 2014 14:01 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade födelsedagsfest igår. Vi gjorde "drunk cake", som blev otroligt god faktiskt. Och vi körde drinking game... ![]() Grattis i efterskott!
9 feb, 2014 14:06 |
|
Borttagen
|
Tack för tipset, det där ser grymt kul ut faktiskt ;D ... Ehm, shit vad svårt 9 feb, 2014 14:23 |
|
Borttagen
|
Usch blä 90210 :c
9 feb, 2014 14:29 |
|
SevLoveer
Elev |
9 feb, 2014 14:34 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2014 14:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack för tipset, det där ser grymt kul ut faktiskt ;D ... Ehm, shit vad svårt Jag vet o.o Vissa av mina kompisar klarade första banan... UTAN SAVES O.O
9 feb, 2014 14:44 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag älskar Skins så jäkla mycket(som ni kan se) ugh Jag med! Favorit gen?
9 feb, 2014 14:47 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2014 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen