D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Är det bara jag som vill göra det här på en lektionen Referens till Up Lärare: Kan någon berätta vad Sydamerika är? *ser sig omkring, pekar på mig.* Jag: It's like America, but south... *klassen skrattar i bakgrunden* Lärare: Snälla be serious. * jag höjer utmanade ett ögonbryn* Jag: Är du Sirius Black? Jag menar du kan va honom, men han dog i femte boken så det blir nog lite svårt. Dessutom är Lupin serious.* klassen gapskrattar och jag ställer mig upp och bugar. Det skjuter blixtrar ur lärarens ögon. Hon går ner mot min bänk och pekar på mig med linjalen. Lärare: Vid slutet av den här linjalen finns en idiot Jag: Vilken ände? Inse hur kul det hade varit Även om jag fått kvarsittning haha låter ju som en hur rolig lektion som helst XD Haha och läraren måste ha fått lite panik då hen har en fandomnörd i klassen XD
2 feb, 2017 14:59 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Är det bara jag som vill göra det här på en lektionen Referens till Up Lärare: Kan någon berätta vad Sydamerika är? *ser sig omkring, pekar på mig.* Jag: It's like America, but south... *klassen skrattar i bakgrunden* Lärare: Snälla be serious. * jag höjer utmanade ett ögonbryn* Jag: Är du Sirius Black? Jag menar du kan va honom, men han dog i femte boken så det blir nog lite svårt. Dessutom är Lupin serious.* klassen gapskrattar och jag ställer mig upp och bugar. Det skjuter blixtrar ur lärarens ögon. Hon går ner mot min bänk och pekar på mig med linjalen. Lärare: Vid slutet av den här linjalen finns en idiot Jag: Vilken ände? Inse hur kul det hade varit Även om jag fått kvarsittning haha låter ju som en hur rolig lektion som helst XD Haha och läraren måste ha fått lite panik då hen har en fandomnörd i klassen XD Jag vill så gärna göra det. 2 feb, 2017 15:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skolan: Vi ordnar en novelltävling!
Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... ![]()
2 feb, 2017 19:08 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen...
2 feb, 2017 20:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o ![]()
2 feb, 2017 20:18 |
|
Borttagen
|
"j'm'en fous"
2 feb, 2017 22:22 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o Noooo eller jaaa eller i dunno x) men det blir nog braaa(det är ju du så det blir alltid bra duh) Ibland kan jag typ shippa Sam och Dean...Sånt där är en av anledningarna Men deastiel är ALLTID Canon
3 feb, 2017 09:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o Noooo eller jaaa eller i dunno x) men det blir nog braaa(det är ju du så det blir alltid bra duh) Ibland kan jag typ shippa Sam och Dean...Sånt där är en av anledningarna Men deastiel är ALLTID Canon :3 Men jag är osäker när jag skriver på engelska (pga grammar och allt sådant som folk irriterar sig på xD) så vågar inte skicka in x) Nje... Alltså jag tycker att Winchest (Dean/sam) är bäst som bröder. Tycker att det är äckligt att se dem som ett par... DESTIEL 4 EVER! ![]()
3 feb, 2017 09:16 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o Noooo eller jaaa eller i dunno x) men det blir nog braaa(det är ju du så det blir alltid bra duh) Ibland kan jag typ shippa Sam och Dean...Sånt där är en av anledningarna Men deastiel är ALLTID Canon :3 Men jag är osäker när jag skriver på engelska (pga grammar och allt sådant som folk irriterar sig på xD) så vågar inte skicka in x) Nje... Alltså jag tycker att Winchest (Dean/sam) är bäst som bröder. Tycker att det är äckligt att se dem som ett par... DESTIEL 4 EVER! Jomen kind of YAAAZ DESTIEL 4 EVAAAH
3 feb, 2017 10:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skolan: Vi ordnar en novelltävling! Jag: *kollar upp från min hundrade novell* Sa ni något? BTW: Jag lyssnar onödigt mycket på disney sånger just nu... Same haha Och jag lyssnar onödigt mycket Queen... Min lärare sa på lektionen: vi har ju jobbat med noveller så nu kan ni skicka in! problemet är att jag skriver på engelska även om jag tror den blir bra Najs... Jag har seriöst lyssnar på Dean/jensen säga sammy i 1 min och 30 sekunder xD 0.o Noooo eller jaaa eller i dunno x) men det blir nog braaa(det är ju du så det blir alltid bra duh) Ibland kan jag typ shippa Sam och Dean...Sånt där är en av anledningarna Men deastiel är ALLTID Canon :3 Men jag är osäker när jag skriver på engelska (pga grammar och allt sådant som folk irriterar sig på xD) så vågar inte skicka in x) Nje... Alltså jag tycker att Winchest (Dean/sam) är bäst som bröder. Tycker att det är äckligt att se dem som ett par... DESTIEL 4 EVER! Jomen kind of YAAAZ DESTIEL 4 EVAAAH Vad tycker du om Sabriel? (sam/Gabriel) Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
3 feb, 2017 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen