Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
29 nov, 2014 17:29 |
|
Luna Chang
Elev |
"Varför är du inte med Angelica eller Paulina?"
Jaaa du. Kansske för att jag känner att jag och Paulina har den relationen och för att hon har väldigt många andra vänner och dessutom en pojkvän som tar på hennes tid. Och Angelica? Jag känner inte för att bli bästis med en rasistisk homofob som inte förstår sig på mänskliga rättigheter. Man kan inte bara gå fram till någon och säga Hej du är min vän, tyck om mig. Hej 29 nov, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Blir tokig. Nu blev det så ändå att jag inte får fortsätta med min gamla psykoterapeut. Måste vänta till 12:de december innan jag ens får gå till vårdcentralen, och SEN kan jag få remiss till psyk. Jag sa till honom att jag inte kan vänta ett år utan att det måste hända något fort. Relativt fort brukar det gå sa han, aja... jag kan inte göra så mycket annat än å vänta.. Känner mig så irriterad på mina föräldrar som vägrade acceptera min ADHD-diagnos när jag var liten. Det kan mycket väl vara det eftersom jag känner igen mig så mycket i andras berättelser. 29 nov, 2014 22:32 |
|
Frivolt
Elev |
Allt är bara piss!! piss piss piss! Jag fattar inte ens varför jag försöker! Det blir bara åthelvette med allt iallafall....
Alltså jag orkar inte D: Spoiler: Tryck här för att visa! Ska köpa chips och tröstäta imorn, ja det ska jag! 29 nov, 2014 22:41 |
|
Millson Lovegood
Elev |
that moment när ens enda bästa vän säger "min bästa vän" och inte syftar på en själv.
jag blir så jävla trött på mig själv och min dåliga självkänsla. varför måste jag vara så stel hela tiden? varför kan jag inte bara få vara normal och typ slippa mig själv????? inte konstigt att jag inte lyckats få några nya vänner i gymnasiet när jag inte ens står ut med mig själv!!!!!!!!!!!!!!!
30 nov, 2014 13:32 |
|
Epiphany
Elev |
Oj plötsligt när jag uppdaterade sidan blev det jultema
30 nov, 2014 15:55 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Äckliga jävla människa som ger mig fjärilar i magen. VILL INTE. Vill fan inte vara kär i dig, jävla cp att det skulle bli just dig. Har säkerligen inte en chans på dig, jag är en jävla stpr klumpeduns som blir kär i dig. Ta dig i arslet.
30 nov, 2014 22:16 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Äckliga jävla människa som ger mig fjärilar i magen. VILL INTE. Vill fan inte vara kär i dig, jävla cp att det skulle bli just dig. Har säkerligen inte en chans på dig, jag är en jävla stpr klumpeduns som blir kär i dig. Ta dig i arslet. Know the feeling x((( så hemskt! många underskattar det och tycker att "det finns andra män/kvinnor" men det känns inte så. Det känns ibland som att jorden går under. x( 30 nov, 2014 22:25 |
|
Borttagen
|
Min kompis som legat inne på sjukhuset i flera veckor kommer till skolan idag och jag är så rädd och vet inte vad jag ska säga
Och jag förstår inte varför. Jag har träffat henne på sjukhuset, hon var precis som vanligt. Men helt plötsligt så känns det bara så läskigt att hon ska komma tillbaka ugh 1 dec, 2014 07:33 |
|
Epiphany
Elev |
1 dec, 2014 08:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen