D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx Noo Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt Dunno why det är tråkigt dock mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD 1 feb, 2017 19:04 |
|
hermionedoctorwhofan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: får jag vara med Välkommen! Vad vill du heta? olhy 1 feb, 2017 19:47 |
|
Borttagen
|
hej olhy!jag kallas för asto!
1 feb, 2017 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermionedoctorwhofan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: får jag vara med Välkommen! Vad vill du heta? olhy Hej Olhy jag heter Artemis 1 feb, 2017 20:14 |
|
hermionedoctorwhofan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: får jag vara med Välkommen! Vad vill du heta? olhy Hej Olhy jag heter Artemis Okej det blir nog al 1 feb, 2017 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermionedoctorwhofan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermionedoctorwhofan: får jag vara med Välkommen! Vad vill du heta? olhy Hej Olhy jag heter Artemis Okej det blir nog al Okej 1 feb, 2017 20:28 |
|
Borttagen
|
vem är det som kommer skriva den nya listan?
1 feb, 2017 20:33 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Är det bara jag som vill göra det här på en lektionen
Referens till Up Lärare: Kan någon berätta vad Sydamerika är? *ser sig omkring, pekar på mig.* Jag: It's like America, but south... *klassen skrattar i bakgrunden* Lärare: Snälla be serious. * jag höjer utmanade ett ögonbryn* Jag: Är du Sirius Black? Jag menar du kan va honom, men han dog i femte boken så det blir nog lite svårt. Dessutom är Lupin serious.* klassen gapskrattar och jag ställer mig upp och bugar. Det skjuter blixtrar ur lärarens ögon. Hon går ner mot min bänk och pekar på mig med linjalen. Lärare: Vid slutet av den här linjalen finns en idiot Jag: Vilken ände? Inse hur kul det hade varit Även om jag fått kvarsittning 2 feb, 2017 07:26 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx Noo Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt Dunno why det är tråkigt dock mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD Moöööaaaa
2 feb, 2017 08:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx Noo Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt Dunno why det är tråkigt dock mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD Moöööaaaa exakt! xDD 2 feb, 2017 08:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen