Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] D.A

Forum > Off Topic > Klubbar > D.A

1 2 3 ... 1551 1552 1553 ... 1651 1652 1653
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx

Noo

Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt
Dunno why det är tråkigt dock

mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD

1 feb, 2017 19:04

hermionedoctorwhofan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
får jag vara med

Välkommen! Vad vill du heta?


olhy

1 feb, 2017 19:47

Borttagen

Avatar


hej olhy!jag kallas för asto!

1 feb, 2017 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av hermionedoctorwhofan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
får jag vara med

Välkommen! Vad vill du heta?


olhy

Hej Olhy jag heter Artemis Men kalla mig Ally eller Al eller Dödshjärna, Death Breath, Death Head, Death... jag trodde jag hade fler smeknamn....

1 feb, 2017 20:14

hermionedoctorwhofan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
får jag vara med

Välkommen! Vad vill du heta?


olhy

Hej Olhy jag heter Artemis Men kalla mig Ally eller Al eller Dödshjärna, Death Breath, Death Head, Death... jag trodde jag hade fler smeknamn....


Okej det blir nog al

1 feb, 2017 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av hermionedoctorwhofan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av hermionedoctorwhofan:
får jag vara med

Välkommen! Vad vill du heta?


olhy

Hej Olhy jag heter Artemis Men kalla mig Ally eller Al eller Dödshjärna, Death Breath, Death Head, Death... jag trodde jag hade fler smeknamn....


Okej det blir nog al

Okej

1 feb, 2017 20:28

Borttagen

Avatar


vem är det som kommer skriva den nya listan?

1 feb, 2017 20:33

LunaLovegood123
Elev

Avatar

+1


Är det bara jag som vill göra det här på en lektionen
Referens till Up
Lärare: Kan någon berätta vad Sydamerika är? *ser sig omkring, pekar på mig.*
Jag: It's like America, but south... *klassen skrattar i bakgrunden*
Lärare: Snälla be serious. * jag höjer utmanade ett ögonbryn*
Jag: Är du Sirius Black? Jag menar du kan va honom, men han dog i femte boken så det blir nog lite svårt. Dessutom är Lupin serious.* klassen gapskrattar och jag ställer mig upp och bugar. Det skjuter blixtrar ur lärarens ögon. Hon går ner mot min bänk och pekar på mig med linjalen.
Lärare: Vid slutet av den här linjalen finns en idiot
Jag: Vilken ände?

Inse hur kul det hade varit
Även om jag fått kvarsittning

2 feb, 2017 07:26

Alicha black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx

Noo

Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt
Dunno why det är tråkigt dock

mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD

Moöööaaaa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F256b4ec38e75dba38a34d4c217ed7484%2Ftumblr_oge40w8o6F1ve4daoo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F7c922bed362a95f4a2caff926df42579%2Ftumblr_ohkzq01stX1st65czo1_500.gif

2 feb, 2017 08:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx

Noo

Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt
Dunno why det är tråkigt dock

mitt namn är inte så svårt att stava rätt ahahah xD

Moöööaaaa

exakt! xDD

2 feb, 2017 08:22

1 2 3 ... 1551 1552 1553 ... 1651 1652 1653

Forum > Off Topic > Klubbar > D.A

Du får inte svara på den här tråden.