D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
31 jan, 2017 18:38 |
|
Borttagen
|
kul!
31 jan, 2017 18:39 |
|
Alicha black
Elev |
31 jan, 2017 18:41 |
|
hermionedoctorwhofan
Elev |
tack men jag är i ganska låg level 31 jan, 2017 18:42 |
|
Borttagen
|
gör inget!duellera med mig så kan du vinna över mig!så går du upp i level!
31 jan, 2017 18:43 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Hörrni jag har en fråga. Med tanke på att vi får nya och att ledaren är borttagen ska någon ordna en medlems-lista? Kankse någon som håller sig uppdaterad eller så?
Jag tänkte för att Ellysaken (som är ledare just nu) inte är inne ofta? (eller så är det bara jag? BTW: hermionedoctorwhofan såklart du får! vad vill du heta? ![]()
1 feb, 2017 10:45 |
|
Borttagen
|
1 feb, 2017 13:59 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Hörrni jag har en fråga. Med tanke på att vi får nya och att ledaren är borttagen ska någon ordna en medlems-lista? Kankse någon som håller sig uppdaterad eller så? Jag tänkte för att Ellysaken (som är ledare just nu) inte är inne ofta? (eller så är det bara jag? BTW: hermionedoctorwhofan såklart du får! vad vill du heta? Håller med! Men eftersom elly är ledare tycker jag hon får bestämma!
1 feb, 2017 15:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Hörrni jag har en fråga. Med tanke på att vi får nya och att ledaren är borttagen ska någon ordna en medlems-lista? Kankse någon som håller sig uppdaterad eller så? Jag tänkte för att Ellysaken (som är ledare just nu) inte är inne ofta? (eller så är det bara jag? BTW: hermionedoctorwhofan såklart du får! vad vill du heta? Håller med! Men eftersom elly är ledare tycker jag hon får bestämma! Ofc! bara sa vad jag tyckte :-) BTW: Är onödigt nöjd med mitt rum? ![]()
1 feb, 2017 17:46 |
|
Borttagen
|
jaaaaaa...jag ställer upp!uggla mig bara så skriver jag in!det är så jag tänker iallafall
1 feb, 2017 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen