Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: Tänk att mångas och däribland min största önskan är att få ett eget hem, en trygg anställning och pengar över till något. Det borde vara basis i varje persons liv att ha det så. Och just nu orkar jag bara vara min egen vän, knappt det. Jag tycker inte om folk längre, (möjligtvis två), jag önskar att jag hade folk jag tyckte om i mitt liv men jag orkar inte med dem. Alla jag känner tar min energi och får mig att känna mig trött. Tror jag att jag är något som sitter och tänker negativt om andra hela tiden? Njae.. Allt jag känner är typ hat.. hat mot andra, hat mot världen, hat mot vänners barnsligt ytliga intressen och att folk aldrig bryr sig om något som är viktigt. Hat mot den vardagliga tristessen och att den gör mig rastlös, hat mot att jag tänker så här och inte orkar ge någon nått. Hat mot min familj som jag inte tycker om, hat mot folk som hör av sig och vill umgås som jag inte heller tycker om, egentligen. Jag kan ärligt säga att jag knappt skulle bry mig om folk jag umgåtts med i flera år bara dog.. vad är det för fel på mig.. Hatet som du känner kan egentligen vara en symptom på att du mår väldigt dåligt och inte en del av din personlighet, och därför är det inte fel på dig - det har bara hänt sorgliga saker med dig som får dig att känna så. Som Sirius Black säger - "you are not a bad person, Harry. You are a very good person which bad things have happened to." Tack för svar! Ja jo, jag vet att det är bättre och tänka så 26 nov, 2014 12:06 |
|
Chaemy
Elev |
Fuck den här dagen. Jag misslyckades på provet och jag misslyckades på redovisningen. Eller jag blir förmodligen godkänd men alltså det gick så dåligt. Jag bara skämmer ut mig själv. Jag vill hem så att jag kan hata mig själv ifred.
26 nov, 2014 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Fuck den här dagen. Jag misslyckades på provet och jag misslyckades på redovisningen. Eller jag blir förmodligen godkänd men alltså det gick så dåligt. Jag bara skämmer ut mig själv. Jag vill hem så att jag kan hata mig själv ifred. Är man rädd för att skämma ut sig, och förutsätter att det ska dåligt (för att man är nervös eller känt att det gått bajs tidigare ) så är man desto modigare som faktiskt vågar/tvingar sig själv att gå fram och göra det! ♥ Jag berättade för min mentor om mina fobier och hur jag kände när jag var tvungen att stå framför hela klassen. En gång fick jag läsa mitt "arbete" direkt från pappret, en gång fick jag sitta ner där framme osv.. så vi hittade lite olika sätt att komma runt det hela tills jag fick testa att stå där framme tillsammans med grupp. Ni kanske kan komma överens om något liknande så att det känns bättre för dig? 26 nov, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
Slipper idrotten imorgon pga. luciaträning.
Hade varit en ångestfri dag (antagligen) om det inte var för den där jävla musikalen jag lovade att vara med i där jag känner typ en och resten av de som är där går på en annan skola :-)))))) kul 26 nov, 2014 16:13 |
|
Fellrendión
Elev |
26 nov, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Känner mig stolt som ringde och tog upp min gamla terapikontakt idag. Inte ens en remiss behövdes å min vårdcentral har ändå inte samarbete med dom längre. Känns så skönt att få träffa samma psykoterapeut igen. Han på vårdcentralen sa till mig idag att alla som arbetar där har utbildning om psykisk ohälsa och att dom förstår bra och bla bla.. jag har verkligen inte den erfarenheten. 26 nov, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Vi skiter i det. Skiter i den hela jävla utbildningen. Orkar inte. Vill inte. Kan inte. Kan inte vara på skolans område utan att få dåligt samvete.
Äsch, vi skiter i hela livet när vi ändå håller på. 26 nov, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
Vad fan håller jag på med?
Jag ska ha kursprövning i samhällskunskap (aka 5 timmars prov för att jag failade kursen i ettan) på fredag och jag har inte pluggat ett skit och vi skulle läsa hela boken och kunna allting om allt. ångest ångest ångest 26 nov, 2014 21:59 |
|
Borttagen
|
Vous êtes tellement plus.
Donc beaucoup plus. Donc beaucoup plus, même si je ne suis rien pour toi.. 27 nov, 2014 15:49 |
|
aascendio
Elev |
blir fan skitless på mina vänner ibland, när man frågar om de vill *insert vilken aktivitet som helst* måste de alltid vänta till någon annan svarar först, typ som att de vill se vilka andra som ska hänga på först innan de svarar ja eller nej. Kan folk inte bara säga vad de själva vill blir galen
27 nov, 2014 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen