D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ska man kallas någor också?För i så fall så kalla mig Asto. Fint namn! 30 jan, 2017 18:56 |
|
Borttagen
|
Tack!
Men... 30 jan, 2017 18:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Lyckan då du får 3 silverkort på samma dag i chokladgrodorna xD fast jag haf fått 2 guld och en brons en gång också tror jag x)
30 jan, 2017 19:50 |
|
Borttagen
|
det var random!
30 jan, 2017 19:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
31 jan, 2017 09:20 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Alicha: Det är inte kul då man skriver fel heller Dx Asto: Välkommen! Njeeee det är väl inte... x( Väljommen Asto!
31 jan, 2017 11:18 |
|
Borttagen
|
tack!ska kolla era smeknamn eller vad man nu kallar de!
ändrat och klart det är miss missy och freddy weasly va? 31 jan, 2017 18:25 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack!ska kolla era smeknamn eller vad man nu kallar de! ändrat och klart det är miss missy och freddy weasly va? Yaz...Fast säg inte Freddy Weasley var typ 11 när jag valde det sååå...(inget fel med att va 11 dock!) Kalla mig Alicha eller nåt i dunno
31 jan, 2017 18:33 |
|
hermionedoctorwhofan
Elev |
får jag vara med
31 jan, 2017 18:34 |
|
Borttagen
|
går ali Alicha black
31 jan, 2017 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen