Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥ Tack så mycket ♥ Jag har fått ditt fina brev, så jag kommer nog att skriva en del däri. Mår inte jättebra om sanningen ska fram ._. Vännen då! Tack så jättemycket ♥ Oroa dig inte över att behöva svara omedelbart, ibland kan det räcka långt att bara få skriva ner det man känner på papper och veta att någon läser det. Dessutom brukar dina brev i sig alltid göra mig mycket gladare! Skönt att det hjälper lite när du skriver ner problemen iaf! Att få ut det även om det bara är på papper är alltid bättre än att bära det inom sig. Jag blir lika glad över dina brev, även om det oroar mig att du mår så dåligt. 25 nov, 2014 17:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-26 kl. 12:27
|
|
5sosStylinson
Elev |
25 nov, 2014 18:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
att faktiskt inse hur falska människor i min omgivning är, är så satans sjukt, men ändå skönt för då vet jag vilka jag ska passa mig för. . .
25 nov, 2014 19:18 |
|
Elma00
Elev |
Saknar att kunna skriva av mig. Blir jobbigt efter ett tag att bara sitta själv med alla tankar och känslor som kämpar för att komma ut och få mig att göra något dumt.
25 nov, 2014 21:31 |
|
trolltand
Elev |
25 nov, 2014 22:38 |
|
Epiphany
Elev |
25 nov, 2014 22:54 |
|
trolltand
Elev |
25 nov, 2014 22:58 |
|
Salem
Lärare |
25 nov, 2014 23:30 |
|
Kattastrof
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 25 nov, 2014 23:40 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså jag är så nervös att jag sitter och lipar som en jävla mes. Jag kan inte! Min idiot till engelskalärare vill att vi ska prata inför hela klassen på engelska i typ fem minuter. Lätt för er andra men jag kan bara inte efter den gången hon sa alla fel som jag hade gjort inför hela klassen när jag hade gjort en text. Och även när jag bara försöker öva på mamma så går det inte, min engelska blir jätteklumpig, jag säger fel hela tiden, jag pratar alldeles för fort och jag kollar aldrig upp från pappret. Hur mycket jag än försöker säga till mig själv att jag ska visa min jävla lärare att jag visst kan och att jag är duktig även om hon lär ut lika bra som en padda så vet vet jag att det inte kommer att gå. Låt mig slippa snälla :'(
26 nov, 2014 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen