Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
9 aug, 2012 22:06 |
|
joel9324
Elev |
9 aug, 2012 22:10 |
|
Erica
Elev |
9 aug, 2012 22:21 |
|
MissFniss
Elev |
9 aug, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Jag har inte pratat med alla mina kompisar så jag kan inte skriva något om dom.Om jag har missat någon så säg till så ficksar jag det.
FÖrlåt om jag har missat... Erfa : Good dagen rektorn. ;D themarauder : en härlig människa som har humor och är sjukt gulligt.En av mina första uggle kompisar lillamymin : En glad och goo tjej. Trevlig att skiriva till.Flytt bilen kommer snart.Awesome ♥ felicia.a97 LOVE YOU tjejen♥ Killer Queen: En söt tjej.Vi ses i skolan Pixie : Känner dig inte så väl men vill lära känna dig bättre 9te: En värdig motstådare att duellera mot Nymfadora Tonks : Saknar dig så men vi ses snart♥ HarryPotterr : En rolig glad tjej att skriva med! Ms.Markus : En väldigt snäll person som jag saknar att skriva till. fredrika: Så jag skrattar när jag skriver med dig så söt får man inte vara. ^^♥ Foxface: Älskar ditt namn så mycket Jac : En trevlig person att duellera med HPnerd98 : Vi har inte ugglat så mycket vad jag kan komma ihåg men det kan vi börja med ^^ Trezzan: En trevlig och glad tjej ♥ Fairydust : En jätte cool tjej! 9 aug, 2012 23:37 |
|
T3DDY
Elev |
Luna Chang - Jepp.
-Patronus- - Blev fel. xD MizzNina - Dina *fniss* är så fina xD Lills - Tack, men du är ändå finast ♥ Erica - Ja, ta och skicka en uggla kanske vi blir det
10 aug, 2012 09:11 |
|
9te
Elev |
10 aug, 2012 09:51 |
|
Ingis
Elev |
10 aug, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2012 10:52 |
|
9te
Elev |
uhm... Du menar den uppe bredvid "bevakade meddelanden" va?
Gå bara in i spel och sen Lockmans duellklubb! Min är också borta, vet inte riktigt varför! :o "Tuta och kör Ernie!"
10 aug, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen