Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 154 155 156 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
Leptuna
Elev

Avatar


Det är bättre att ni tackar nej, än att inte svara..
(detta var till facebook inbjudningar haha)

The lions will eat you all up.. Hö!

27 nov, 2011 23:13

adliitam
Elev

Avatar


Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mitt hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ
Håll min själ


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

27 nov, 2011 23:20

Borttagen

Avatar





^^îngenting...

28 nov, 2011 08:39

nilla10
Elev

Avatar


Amnesia

hej hej! :)

28 nov, 2011 08:50

Borttagen

Avatar



"The earth has music for those who listen."
— William Shakespeare





28 nov, 2011 13:40

EMELESEL
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fsngton.png

28 nov, 2011 13:42

Borttagen

Avatar



"The earth has music for those who listen."
— William Shakespeare





28 nov, 2011 13:53

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag har läst om Lumos Maxima. Det är ju inte officiellt han trollar, och dessutom vet redan Dursleys att han är en trollkarl. Men det är lite fail ändå..


Nä, men det är ju olagligt att utföra trolldom om man inte är myndig, vilket han inte är. Så ministeriet borde märka det, och iallafall gett honom en varning.

Ja, stör mig sjukt mycket på det... Han får inte använda Patronus-besvärjelsen för att rädda sitt liv, men han får uttala besvärjelser i sitt rum för att göra läxor...



Precis, riktigt dåligt tänkt av dem. Han ska liksom inte kunna göra trolldom överhuvudtaget! Åh, jag stör mig sjukt mycket på det! :p


28 nov, 2011 13:55

nilla10
Elev

Avatar


kingdom hearts

hej hej! :)

28 nov, 2011 15:27

EMELESEL
Elev

Avatar


28 nov, 2011 15:32

1 2 3 ... 154 155 156 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.