Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leptuna
Elev |
Det är bättre att ni tackar nej, än att inte svara..
(detta var till facebook inbjudningar haha) The lions will eat you all up.. Hö! 27 nov, 2011 23:13 |
|
adliitam
Elev |
Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä Säg att du menar och vill mig väl Håll mitt hjärta Håll min själ Som jag väntat alla år Du kan läka mina sår Ta mina händer och gör mig hel Ta mitt hjärta Ta min själ Håll mitt hjärta Håll min själ Låt mig bara stanna här Så allt jag ber dig allt jag begär Håll mitt hjärta Håll min själ Håll min själ ![]() ![]()
27 nov, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
^^îngenting... 28 nov, 2011 08:39 |
|
nilla10
Elev |
Amnesia
hej hej! :) 28 nov, 2011 08:50 |
|
Borttagen
|
"The earth has music for those who listen." — William Shakespeare 28 nov, 2011 13:40 |
|
EMELESEL
Elev |
28 nov, 2011 13:42 |
|
Borttagen
|
"The earth has music for those who listen." — William Shakespeare 28 nov, 2011 13:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag har läst om Lumos Maxima. Det är ju inte officiellt han trollar, och dessutom vet redan Dursleys att han är en trollkarl. Men det är lite fail ändå.. Nä, men det är ju olagligt att utföra trolldom om man inte är myndig, vilket han inte är. Så ministeriet borde märka det, och iallafall gett honom en varning. Ja, stör mig sjukt mycket på det... Han får inte använda Patronus-besvärjelsen för att rädda sitt liv, men han får uttala besvärjelser i sitt rum för att göra läxor... Precis, riktigt dåligt tänkt av dem. Han ska liksom inte kunna göra trolldom överhuvudtaget! Åh, jag stör mig sjukt mycket på det! :p 28 nov, 2011 13:55 |
|
nilla10
Elev |
kingdom hearts
hej hej! :) 28 nov, 2011 15:27 |
|
EMELESEL
Elev |
28 nov, 2011 15:32 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen