Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Åhh, THIS!!! ♥♥ 3 nov, 2011 14:10 |
|
si_tonks
Elev |
Men jag antar att alla bor lite utspritt
![]()
3 nov, 2011 14:15 |
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 14:19 |
|
si_tonks
Elev |
3 nov, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
Bor i Göteborg
Åh, nu blev jag heartbroken, trots att jag läst det tidigare...♥ ?And then Fred, poor Fred died in 1997. And then George ? a lot of readers asked me, ?was George alright?? And of course he wouldn?t be alright, would he?? - J.K. Rowling (Ja, det stod 97 fast det ska vara 98...) EVERYTHING IS FRED WEASLEY AND EVERYTHING HURTS!!! ![]() 3 nov, 2011 14:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bor i Göteborg Åh, nu blev jag heartbroken, trots att jag läst det tidigare...♥ ?And then Fred, poor Fred died in 1997. And then George ? a lot of readers asked me, ?was George alright?? And of course he wouldn?t be alright, would he?? - J.K. Rowling (Ja, det stod 97 fast det ska vara 98...) EVERYTHING IS FRED WEASLEY AND EVERYTHING HURTS!!! OMG *död* ![]()
3 nov, 2011 14:27 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 14:30 |
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 14:35 |
|
Borttagen
|
Nja, väldigt simpla och inte så bra egentligen. Önskar jag kunde animera och fixa dem lite mer, men de tkan jag inte xd
3 nov, 2011 14:37 |
|
MayoGryffindor
Elev |
No words. Heartbroken.
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen