Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag vill att morsan ska förstå att jag lider 24/7 för att jag har en infektion så att hon kan skjutsa mig till vårdecentralen. Jävla bitch -_-' Gå? Ta bussen? Tåget? Cykeln? Mopeden? Ja det finns ju garanterat fler sätt en ett att ta sig till vårdcentralen. Kan inte gå för att jag har så ont, finns inget tåg, har ingen cykel eller moped, och buss kan jag inte ta för jag har klaustrofobi. 29 sep, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
^ Då bör ju din mamma köra dig, du har lagt fram det här, sådär, för henne också antar jag?
29 sep, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha glass.
29 sep, 2011 15:20 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: this! det är iskallt i hela mitt hus :s ett varmt rum! MITT MED! Jag går alltid runt i min one pice när jag är hemma mitt med :O o.o DAMN YOU SWEDEN! Jag bor i ett skitvarmt hus. Byta någon?
29 sep, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
jag vill ha fotmassage o.o mina fötter har ihjäl mig just nu.. en stor sorg för oss alla, om mina stackars små tossingar.
29 sep, 2011 15:59 |
|
MissFniss
Elev |
29 sep, 2011 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha isglass just nu!
29 sep, 2011 16:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
29 sep, 2011 16:20 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Jag vill ha någon att muggleposta med :c ingen är inloggad ju. ellerjo. Men ingen gillar mig ju. :c Gillar dig.
29 sep, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Vill känna mig omtyckt och älskad. Vill känna att jag, bara en enda gång, är populär och inte den som står i bakgrunden...
29 sep, 2011 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen