Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 154 155 156 ... 280 281 282
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

1 nov, 2017 19:03

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1 nov, 2017 19:08

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

1 nov, 2017 19:13

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

1 nov, 2017 19:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Fyller år 8 Januari

1 nov, 2017 19:17

Jessica Lawiise
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Fyller år 8 Januari


Vilken tur då!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sbirillablog.it%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2Ftumblr_oy33m5rz4T1t1q611o2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F7-29-2017%2FcoZ2w5.gif

1 nov, 2017 19:18

1 2 3 ... 154 155 156 ... 280 281 282

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.