The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kan inte ens hålla koll på var fyra katter är! Men jag är också bärldens mesigaste person! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är. Nej det är Octavianus. Och jag är säker på att du skulle höra dem.
2 jan, 2017 20:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det gör jag säkert! Ocg sedan sjunger jag en jättehemsk sång jättefalskt med flit och så plågas de av ljuden och dör!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kan inte ens hålla koll på var fyra katter är! Men jag är också bärldens mesigaste person! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är. Nej det är Octavianus. Och jag är säker på att du skulle höra dem. 2 jan, 2017 21:03 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det gör jag säkert! Ocg sedan sjunger jag en jättehemsk sång jättefalskt med flit och så plågas de av ljuden och dör! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kan inte ens hålla koll på var fyra katter är! Men jag är också bärldens mesigaste person! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är. Nej det är Octavianus. Och jag är säker på att du skulle höra dem. Vem var din gudomliga förälder ny igen? Ginnyhermionepotter L
2 jan, 2017 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja, det gör jag säkert! Ocg sedan sjunger jag en jättehemsk sång jättefalskt med flit och så plågas de av ljuden och dör! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kan inte ens hålla koll på var fyra katter är! Men jag är också bärldens mesigaste person! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är. Nej det är Octavianus. Och jag är säker på att du skulle höra dem. Men du ska göra det i högtalare s¨de plågas mer och dör en PLÅGSAM DÖD! Ingen skulle våga bråka med dig då! 2 jan, 2017 21:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
2 jan, 2017 21:12 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 21:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D 2 jan, 2017 21:20 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD 2 jan, 2017 21:25 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: stuga? Eex dee!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD L
2 jan, 2017 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen