Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
|
Borttagen
|
Spöke och människa kan vara medeltiden.
Kunglig och vanlig an vara medeltiden.
Idian vs cevil kan vara medeltid.
Kunglig vs kunglig kan vara medeltid.
bara medeltid säger absolut ingenting om du ursäktar.
4 okt, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
Men liksom det ända jag vill är typ att det utspelar sig under medeltiden
4 okt, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
Ja jag gillar medeltiden jag med
4 okt, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
Vill helst rolla typ kunglig fattig medeltiden 
4 okt, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
Kan vi prata mer imorgon?
4 okt, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
Vem ska vara kunglig och vem ska vara fattig?
5 okt, 2015 08:23
|
|
Borttagen
|
Jag föredrar att vara kunglig.
5 okt, 2015 08:24
|
|
Borttagen
|
Perfekt för jag ville vara fattig 
5 okt, 2015 08:24
|
Du får inte svara på den här tråden.