Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
13 apr, 2014 22:22
|
|
Borttagen
|
Jag somnade snart på bänken
13 apr, 2014 22:23
|
|
Borttagen
|
"Hejsan sötnos" säger han.
13 apr, 2014 22:24
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
"Hejsan" säger jag och sätter mig bredvid honom.
13 apr, 2014 22:48
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
Jag lutar huvudet MoT hans axel.
13 apr, 2014 22:51
|
|
Borttagen
|
Snart blev jag väckt av nån.
-Ursäkta?, sa en brunhårig tjej
-Eh ja?, sa jag och såg upp på henne
-Jag är ny här.. Jag hittar inte riktigt, sa hon och rodnade
Jag reste mig upp.
-Jag kan visa dig runt, sa jag
13 apr, 2014 22:54
|
|
Borttagen
|
(Hur kan man vara ny på Hogwarts?)
"Vet du vad?" Frågar Alex
"Nej?" Frågar jag
"Du är riktigt söt" säger han och stryker med sin hand genom mitt hår.
13 apr, 2014 23:11
|
|
Borttagen
|
( om man kommer senare XD)
Hon log.
-Jag heter Vanessa, sa hon
-Jag heter Luke, sa jag och skakade hand med henne.
13 apr, 2014 23:17
|
Du får inte svara på den här tråden.