Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 13:43
|
|
Borttagen
|
"Ja, jag har inget annat för mig så..."
20 okt, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
Jag omfamnade honom hårt.
20 okt, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne tillbaka.
20 okt, 2013 13:51
|
|
Borttagen
|
Jag kände handens sträva bandage mot min.
20 okt, 2013 13:57
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 14:01
|
|
Borttagen
|
"Dags att prata. Eller hur?"
20 okt, 2013 14:03
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Antar det..."
20 okt, 2013 14:07
|
|
Borttagen
|
"Jag antar att du fattar att jag inte trillade över en rot och fick min allvarliga stukning?"
20 okt, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
"Nähä... vad hände då...?"
20 okt, 2013 14:16
|
Du får inte svara på den här tråden.