Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liv_Weasley
Elev |
Inte jag heller!
Jag har aldrig varit kär i en HP karaktär 16 jun, 2013 18:56 |
|
Sindra02
Elev |
Det är jag (SNAPE)
Jag har aldrig hatat Snape Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 16 jun, 2013 18:57 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Det har jag.. (men inte nu det var innan dem sista filmerna)
Jag har aldrig varit allergisk mot vatten 16 jun, 2013 18:59 |
|
Sindra02
Elev |
Inte jag häller!
Jag har aldrig varigt 100 år! Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 16 jun, 2013 19:00 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig sytt ett hus i verklig storklek 16 jun, 2013 19:02 |
|
Sindra02
Elev |
Vet inte!
Jag har aldrig hetigt Malfoy i efternamn! Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 16 jun, 2013 19:31 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Inte jag heller!
Jag har aldrig bråkat med min storebror (vad jag kommer ihåg, kanske när jag var typ 3 år 16 jun, 2013 19:56 |
|
Hedwig96
Elev |
det har jag!
jag har aldrig shippat dramione! 16 jun, 2013 20:02 |
|
Verro_Luna
Elev |
16 jun, 2013 20:25 |
|
Hedwig96
Elev |
va!!! hurdå??
nå inte jag heller! jag har aldrig varit i Vasa! 16 jun, 2013 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen