Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: får du inte???Jag kan inte komma 29 sep, 2012 10:16 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga I am sjukt taggad Jag kommer!! Det ska bli så kul!!!!!! ♥ Skönt att alla verkar vara hyfsat friska ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Såg den, var hittade du den? O______O ;; ![]()
29 sep, 2012 10:20 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga I am sjukt taggad Jag kommer!! Det ska bli så kul!!!!!! ♥ Skönt att alla verkar vara hyfsat friska ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Såg den, var hittade du den? O______O Jag bara sökte på AVPM på googlebilder. Tyckte den var fin, så jag tog den ♥ ![]()
29 sep, 2012 10:22 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Okej Skrivet av Miss_Green: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: jaa för vi pratade ju typ inte ens?? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA! Jjaaaaaag tror jag Jag kommer Harrypotterr snälla bli inte sjuk. Jag vill verkligen träffa dig igen xD men bättre. Alltså öga mot öga I am sjukt taggad Jag kommer!! Det ska bli så kul!!!!!! ♥ Skönt att alla verkar vara hyfsat friska ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Såg den, var hittade du den? O______O Jag bara sökte på AVPM på googlebilder. Tyckte den var fin, så jag tog den ♥ ;; ![]()
29 sep, 2012 10:30 |
|
LauraTree
Elev |
OMG om 1 timme tar jag bussen!!
29 sep, 2012 12:04 |
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 12:29 |
|
Miss_Green
Elev |
29 sep, 2012 12:31 |
|
Lisen563
Elev |
om 45 minuter åker jag
29 sep, 2012 12:33 |
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 12:44 |
|
Miss_Green
Elev |
29 sep, 2012 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen