Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
28 sep, 2012 18:16 |
|
Jossan
Elev |
28 sep, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Hatar rosa, isåfall lila istället ^^ inte direkt mina favoritfärger..
28 sep, 2012 20:35 |
|
melle-hjrta
Elev |
ROSA!!
28 sep, 2012 22:10 |
|
ginnyw123
Elev |
28 sep, 2012 22:14 |
|
LittleButterfly
Elev |
28 sep, 2012 22:45 |
|
Måntass
Elev |
well, oss emellan har jag lovat att alltid älska rosa, även fast jag tycker rosa är lite överdrivet.. så
Rosa! ![]()
28 sep, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Rosa!
28 sep, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
Lila, det är dessutom min lagfärg!!
29 sep, 2012 07:33 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker rosa är en mycket snygg, pigg färg och har svårt för vissa typer av lila. Alltså får det bli rosa för min del. Fast jag tycker om de flesta färger om de är i rätt sammanhang ...
Resultat i gårdagens fråga: 25-11 till lila! OBS! Ny fråga i första inlägget, som vanligt ... 29 sep, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen