Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: vill ni!! wiiiiie! ^^Skrivet av Lordlollo: haha du får börja skriva den jag har märkt en sak, jag är tyo aldrig akriv i någon diskution. jag bara glor och tänker min åsikt sen tror jag att alla hör... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lordlollo: jag har märkt en sak, jag är tyo aldrig akriv i någon diskution. jag bara glor och tänker min åsikt sen tror jag att alla hör... Och sen undrar du varför ingen svarar dig? precis! C: ♆ 8 jul, 2012 21:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Klart säg allt vad du tycker och tänker =)
Föresten så skulle jag säga något.......men jag har glömt det xP 8 jul, 2012 21:37 |
|
Lordlollo
Elev |
aw ni är så snälla! ♥
Riddaren(?) hatqar när det händer! D: ♆ 8 jul, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Ja eller hur D:
Det regnar här C: 8 jul, 2012 21:40 |
|
Lordlollo
Elev |
^ det gör det sökert här med, är bara för lat för att kolla... ;P
♆ 8 jul, 2012 21:41 |
|
AlexZz
Elev |
8 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Hahaha xD
Men jag måste gå ut i regnet för att gå på toa .....vilket jag måste, är ju i sommarstugan xD så jag kommer bli blöt och halka ihjäl mig i mina foppisar ;P NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD 8 jul, 2012 21:46 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! ♆ 8 jul, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE SÄGA!!!! Jag gillar att slå ut folk med ett enda slag på trollkarlsduellerna xD då känner man sig cool! Ja eller hur =D man känner sig mäktig xD 8 jul, 2012 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen