Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.T
Elev |
megasuperduperbra!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 1 apr, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
awesome
1 apr, 2012 17:30 |
|
Lokix
Elev |
väldigt bra
Todeledo 1 apr, 2012 17:34 |
|
Carro_Potter
Elev |
1 apr, 2012 20:10 |
|
amanda1104
Elev |
AZUM
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 apr, 2012 09:11 |
|
Miss_Green
Elev |
2 apr, 2012 18:26 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket. Just nu skriver vi berättelser i skolan. Jag har missat så många lektioner att jag är lite efter så jag måste jobba hemma för att komma ikapp. Jag hoppas att ni förstår att jag inte orkar skriva lika mycket på den andra nu. Sen åker jag dessutom till Tjeckien på onsdag men jag kanske tar med min dator. Så jag ska försöka skriva då. Tack så jätte mycket för alla kommentarer
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 2 apr, 2012 19:00 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av AndromedaBlack: Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket. Just nu skriver vi berättelser i skolan. Jag har missat så många lektioner att jag är lite efter så jag måste jobba hemma för att komma ikapp. Jag hoppas att ni förstår att jag inte orkar skriva lika mycket på den andra nu. Sen åker jag dessutom till Tjeckien på onsdag men jag kanske tar med min dator. Så jag ska försöka skriva då. Tack så jätte mycket för alla kommentarer Det gör såklart inget, vi förstår. Skriv när du orkar och känner för det! ![]()
2 apr, 2012 19:12 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av AndromedaBlack: Skriv när du känner att du kan och vill Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket. Just nu skriver vi berättelser i skolan. Jag har missat så många lektioner att jag är lite efter så jag måste jobba hemma för att komma ikapp. Jag hoppas att ni förstår att jag inte orkar skriva lika mycket på den andra nu. Sen åker jag dessutom till Tjeckien på onsdag men jag kanske tar med min dator. Så jag ska försöka skriva då. Tack så jätte mycket för alla kommentarer http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 4 apr, 2012 16:56 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av AndromedaBlack: Skriv när du känner att du kan och vill Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket. Just nu skriver vi berättelser i skolan. Jag har missat så många lektioner att jag är lite efter så jag måste jobba hemma för att komma ikapp. Jag hoppas att ni förstår att jag inte orkar skriva lika mycket på den andra nu. Sen åker jag dessutom till Tjeckien på onsdag men jag kanske tar med min dator. Så jag ska försöka skriva då. Tack så jätte mycket för alla kommentarer Ja känn dig inte prässad!!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 apr, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen