Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: OMG vad jag längtar till den 21:a Det är alltid så trevligt att titta med er mugglisar Kul att du vill vara me digen, och grattis till 3000! Det är kul att du är med!
17 jan, 2012 14:52 |
|
BlondaHermione
Elev |
Och så kommenterar vi här på Mugglis samtidigt, va? Alla ser ju filmen ungefär samtidigt, så vi kommer kommentera samtidigt vad som händer?
Ifall det är så här, så gör vi en ny tråd för att diskutera?
17 jan, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Och så kommenterar vi här på Mugglis samtidigt, va? Alla ser ju filmen ungefär samtidigt, så vi kommer kommentera samtidigt vad som händer? Ifall det är så här, så gör vi en ny tråd för att diskutera? Nej, meningen är att diskutera i den här tråden! 17 jan, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Kan ej va med
17 jan, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan ej va med Tråkigt... 17 jan, 2012 16:36 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 jan, 2012 16:54 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
17 jan, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Nu är jag så himla taggad till på Lördag!
19 jan, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Lite extra taggad och undrar om jag kommer få filmen då. Till bluray skulle vilja se den på bluray och inte på DVD.
19 jan, 2012 20:27 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Åh, hoppashoppashoppas att jag inte blir hindrad av den överdos av SO-läxa jag har till på måndag. Kanske bäst att få det undanstökat så fort som möjligt, efter NO-läxan...
Hoppas iaf jag kan ändå. 19 jan, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen