D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
29 jan, 2017 14:19 |
|
Borttagen
|
Den är väldigt cool kände igen några från bilderna 29 jan, 2017 17:07 |
|
Alicha black
Elev |
29 jan, 2017 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: AAAAAH HUR VAR DET? DU SKULLE VART DÄR JUST SAYING Jag har alldrig mått bättre och om jag skulle välja en plats att dö på skulle jag lätt dö där, i mitten av publiken. (Det låter fett hemskt men ändå...) Jag är fortfarande hes och döv av att ha skrikigt men det var värt det och det och det går inte att beskriva BILLIE JOE SA "TACK SÅ MYCKET" OCH "JAG ÄLSKAR DIG" Och allt var awesome och fantastiskt och aaaaaah jag vet inte vad mitt liv är JAAAAA JAG VET JAG SKULLE HA VARIT DÄR MEN JAG BOR ALLDELES FÖR LÅNGT BORTA men omG JA JAG SKULLE OXÅ VILJA DÖ DÄR 29 jan, 2017 19:37 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: AAAAAH HUR VAR DET? DU SKULLE VART DÄR JUST SAYING Jag har alldrig mått bättre och om jag skulle välja en plats att dö på skulle jag lätt dö där, i mitten av publiken. (Det låter fett hemskt men ändå...) Jag är fortfarande hes och döv av att ha skrikigt men det var värt det och det och det går inte att beskriva BILLIE JOE SA "TACK SÅ MYCKET" OCH "JAG ÄLSKAR DIG" Och allt var awesome och fantastiskt och aaaaaah jag vet inte vad mitt liv är JAAAAA JAG VET JAG SKULLE HA VARIT DÄR MEN JAG BOR ALLDELES FÖR LÅNGT BORTA men omG JA JAG SKULLE OXÅ VILJA DÖ DÄR NOOOOO RIP MEN YAAAZ EDIT: Idag fyller PHIL ÅÅÅR AAAAH TREETTIIOOO
30 jan, 2017 09:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 jan, 2017 13:12 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: En i min klass (som gått här ett halvår) skulle skriva mitt namn... skrev Emily... Dx Noo Det är tråkigt för ALLA stavar ALLTID mitt namn rätt Dunno why det är tråkigt dock
30 jan, 2017 14:29 |
|
Borttagen
|
får jag vara med?
30 jan, 2017 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: får jag vara med? VÄLKOMMER!!!!! 30 jan, 2017 18:35 |
|
Borttagen
|
ska man kallas någor också?För i så fall så kalla mig Asto.
30 jan, 2017 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen