Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1548 1549 1550 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Har så jäkla stor lust att bara ge upp, för jag orkar inte mer....Jag orkar inte! Minsta lilla ger mig så jäkla stor press känns det som.

Jag orkar inte.....


Klappa Toph. Katter gör allt bättre

24 nov, 2014 23:47

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Har så jäkla stor lust att bara ge upp, för jag orkar inte mer....Jag orkar inte! Minsta lilla ger mig så jäkla stor press känns det som.

Jag orkar inte.....


Klappa Toph. Katter gör allt bättre


jag önskar att det hjälpte men det gör det inte ....D:

25 nov, 2014 00:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Atira:
Skrivet av Borttagen:
Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett.

Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar..

Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu.


Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥


Tack så mycket ♥
Jag har fått ditt fina brev, så jag kommer nog att skriva en del däri. Mår inte jättebra om sanningen ska fram ._.

Vännen då! Skriv hur mycket som helst i nästa brev, det är helt okej. ♥ Ska försöka svara snabbt, är så dålig på att "säga rätt sak" när någon mår dåligt dock! Men jag tänker på dig!


Tack så jättemycket ♥ Oroa dig inte över att behöva svara omedelbart, ibland kan det räcka långt att bara få skriva ner det man känner på papper och veta att någon läser det. Dessutom brukar dina brev i sig alltid göra mig mycket gladare!

25 nov, 2014 10:26

Borttagen

Avatar


Vilken lättnad.

Vi har haft glukoslab på skolan idag och ända sen jag påbörjade min utbildning har jag trott att jag haft diabetes. Det pga en rad olika faktorer.
MEN SÅ VAR MITT VÄRDE HELT NORMALT!

Tillägg: Fick hem en kallelse till blodgivning idag också! Blev alltså godkänd som blodgivare

25 nov, 2014 11:32

Mikaela120
Elev

Avatar


I spoilern finns saker som handlar om betyg, om det är känsligt för dig, öppna inte!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Okej titta: det här är min engelska-matris:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F29xivf9.png

SER NI DEN DÄR RUTAN SOM FATTAS. DEN GÖR MIG GALEN. HAR GÅTT OCH STÖRT MIG PÅ DET HELA TERMINEN X((

(Nu kanske jag verkar sjukt otacksam, men jag har fått A i engelska i hela högstadiet och blääää)

25 nov, 2014 14:27

Detta inlägg ändrades senast 2014-11-25 kl. 15:06
Antal ändringar: 2

lumos1
Elev

Avatar


Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

25 nov, 2014 15:03

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om.

Sorry, tänkte inte på det, fixar det nu.

25 nov, 2014 15:05

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av lumos1:
Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om.

Sorry, tänkte inte på det, fixar det nu.

Vad bra, tack

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

25 nov, 2014 15:06

Mikaela120
Elev

Avatar


Jag bokstavligt talat gråter över skolstress just nu och det är inte glädjetårar...

25 nov, 2014 16:32

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett.

Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar..

Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu.

Vad är det för sjukdom du har? Det går inte att få någon läkarhjälp? För det låter ju verkligen riktigt dåligt. Kramar!

25 nov, 2014 17:02

1 2 3 ... 1548 1549 1550 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.