Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
24 nov, 2014 23:47 |
|
Frivolt
Elev |
jag önskar att det hjälpte men det gör det inte ....D: 25 nov, 2014 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥ Tack så mycket ♥ Jag har fått ditt fina brev, så jag kommer nog att skriva en del däri. Mår inte jättebra om sanningen ska fram ._. Vännen då! Tack så jättemycket ♥ Oroa dig inte över att behöva svara omedelbart, ibland kan det räcka långt att bara få skriva ner det man känner på papper och veta att någon läser det. Dessutom brukar dina brev i sig alltid göra mig mycket gladare! 25 nov, 2014 10:26 |
|
Borttagen
|
Vilken lättnad.
Vi har haft glukoslab på skolan idag och ända sen jag påbörjade min utbildning har jag trott att jag haft diabetes. Det pga en rad olika faktorer. MEN SÅ VAR MITT VÄRDE HELT NORMALT! Tillägg: Fick hem en kallelse till blodgivning idag också! Blev alltså godkänd som blodgivare 25 nov, 2014 11:32 |
|
Mikaela120
Elev |
I spoilern finns saker som handlar om betyg, om det är känsligt för dig, öppna inte!
Spoiler: Tryck här för att visa! 25 nov, 2014 14:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-25 kl. 15:06
|
|
lumos1
Elev |
Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om.
;;
25 nov, 2014 15:03 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av lumos1: Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om. Sorry, tänkte inte på det, fixar det nu. 25 nov, 2014 15:05 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av lumos1: Mikaela120 - Tänk gärna på varna innan du skriver ut betyg, då vissa kan tycka att det är jobbigt att se/läsa om. Sorry, tänkte inte på det, fixar det nu. Vad bra, tack ;;
25 nov, 2014 15:06 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag bokstavligt talat gråter över skolstress just nu och det är inte glädjetårar...
25 nov, 2014 16:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Vad är det för sjukdom du har? 25 nov, 2014 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen