D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
vad jag lärde mig från conserten igår var att det är sjukt bra att gå på toa INNAN det börjar...alla människor förutom jag lärde sig det när de var typ 1 mrn jag lärde mig det igår!
Yaaaaaaay
28 jan, 2017 18:30 |
|
Emmi
Prefekt |
28 jan, 2017 19:30 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av Emmi: Ngoon som kan läsa min fanfiction och säga hur jag ska lära mig skriva bättre? JAG BEHÖVER HJÄLPPP me!
28 jan, 2017 20:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Artium: Skrivet av Emmi: Ngoon som kan läsa min fanfiction och säga hur jag ska lära mig skriva bättre? JAG BEHÖVER HJÄLPPP me! Jag har den uppe här, ska jag länka den och så skickar du en uggla eller ngot
28 jan, 2017 20:15 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Artium: Skrivet av Emmi: Ngoon som kan läsa min fanfiction och säga hur jag ska lära mig skriva bättre? JAG BEHÖVER HJÄLPPP me! Jag har den uppe här, ska jag länka den och så skickar du en uggla eller ngot okej
28 jan, 2017 20:22 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Artium: Skrivet av Emmi: Skrivet av Artium: Skrivet av Emmi: Ngoon som kan läsa min fanfiction och säga hur jag ska lära mig skriva bättre? JAG BEHÖVER HJÄLPPP me! Jag har den uppe här, ska jag länka den och så skickar du en uggla eller ngot okej https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=47834&page=3#p3844451
28 jan, 2017 20:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag har nu tapetserat om mitt rum.
Det ser rent ut (men imte för länge till MWHAhehe?) Det ända problemet är att jag inte får använda skrivbordet till på Tisdag... ![]()
28 jan, 2017 22:13 |
|
Borttagen
|
29 jan, 2017 10:17 |
|
HermioneHäst
Elev |
Ni som söker prao, ta det lugnt med letandet och ta god tid på er! Hitta ett ställe som ni känner att ni faktiskt vill praoa på. Googla runt och fråga folk om de har något tips!
29 jan, 2017 11:21 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: AAAAAH HUR VAR DET? DU SKULLE VART DÄR JUST SAYING Jag har alldrig mått bättre och om jag skulle välja en plats att dö på skulle jag lätt dö där, i mitten av publiken. (Det låter fett hemskt men ändå...) Jag är fortfarande hes och döv av att ha skrikigt men det var värt det och det och det går inte att beskriva BILLIE JOE SA "TACK SÅ MYCKET" OCH "JAG ÄLSKAR DIG" Och allt var awesome och fantastiskt och aaaaaah jag vet inte vad mitt liv är
29 jan, 2017 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen