Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Nendra: Världens sämsta morgon! Jag försov mig, började egentligen kl 8, men jag övertalade mamma att skriva en lapp till läraren att jag hade varit hos "tandläkaren". När jag cyklade till skolan så regnade det, men jag såg min kompis och börja snacka med henne. Hon sa att min grupp hade HÅLA! Ingen lektion fram tills kl 13 och där cyklade jag i regnet! Fick vända och cykla hem, så bajsigt! Måndagmorgon+regn+cykla till skolan för att få reda på att man inte har någon lektion+blöta byxor. Idag är ingen bra dag! Åh...vad tråkigt 24 nov, 2014 12:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Känner mig så moody just nu. Går från arg till sur till ledsen tillbaka till arg till irriterad och jag vill bara UGHGHGWRSFHILG.
Låt mig göra något riktigt destruktivt så kanske det blir bättre. Ge mig mindre skoljobb så jag kanske får ha lite frihet så kanske det blir bättre. Sluta ändra vårat schema HELA JÄVLA TIDEN så kanske det blir bättre. Be mig inte jobba på mina mammahelger som jag har sagt att jag inte kan jobba på för att jag inte tar mig så kanske det blir bättre. Bli min vän, min jämnåriga vän som jag kan träffa varje dag som inte är en total jävla bitch så kanske det blir bättre. Just fuck off and let me be. Hej 24 nov, 2014 18:50 |
|
Mikaela120
Elev |
BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy
24 nov, 2014 19:16 |
|
lumos1
Elev |
Känner hur jag hela tiden bara gör folk arga och irriterade. Borde bara hålla tyst, ingen är ändå intresserad av det jag har att säga! Och det är ingen idé att säga åt dem när de t.ex inte lyssnar, ger mig irriterade blickar, vänder sig om för att prata med någon annan medan jag pratar med dem, eller avbyter mig mig; de säger bara att jag överreagerar. Om det bara hände en gång, visst, då hade det väl kanske varit överreaktion. Men nu händer det inte bara någon enstaka gång, utan typ hela tiden.
--- Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
24 nov, 2014 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-24 kl. 21:22
|
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Vad är det som ska vara färdigt? Jag kanske kan hjälpa dig på traven.BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy 24 nov, 2014 21:19 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Mikaela120: Vad är det som ska vara färdigt? Jag kanske kan hjälpa dig på traven. BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy Vi skulle skriva en robinsonad på svenskan >.< Fick dock reda på att vi har ungefär en vecka kvar, så jag och en vän har bestämt att på Onsdag så ska vi minsann göra det här. Men tack ändå för ditt erbjudande, du verkar som en väldigt trevlig person, för du hjälper alltid folk om du kan, du ska veta att det uppskattas ^^ 24 nov, 2014 21:27 |
|
Filifjonkan
Elev |
Nu är jag verkligen på botten, denna dag har varit ett helvete och det kommer det säkert vara imorn också. Det är ju alltid ett helvete nuförtiden.
Kan någon bara krama mig och säga att det blir bra, även om det känns skit. evak forever. 24 nov, 2014 22:03 |
|
Chaemy
Elev |
Ååh jag blir så jäkla irriterad. Om någon här är för köttproduktion så ber jag dig att inte skapa någon debatt med mig om detta om ni inte håller med mig, jag är bara frustrerad och måste få ut det här någonstans. Det här är inte riktat till någon här så ta inte åt er någon av er.
Spoiler: Tryck här för att visa!
24 nov, 2014 22:27 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Så killen jag gillar och jag har kommit så nära varandra att...
Han erkände att han gillade en tjej i våran klass. *klappar mig själv på axeln* Well fucking done Thea >_>
24 nov, 2014 22:39 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 nov, 2014 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen