Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1547 1548 1549 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Nendra:
Världens sämsta morgon!
Jag försov mig, började egentligen kl 8, men jag övertalade mamma att skriva en lapp till läraren att jag hade varit hos "tandläkaren". När jag cyklade till skolan så regnade det, men jag såg min kompis och börja snacka med henne. Hon sa att min grupp hade HÅLA! Ingen lektion fram tills kl 13 och där cyklade jag i regnet! Fick vända och cykla hem, så bajsigt! Måndagmorgon+regn+cykla till skolan för att få reda på att man inte har någon lektion+blöta byxor.
Idag är ingen bra dag!


Åh...vad tråkigt Men du får glädja dig med att snart klarnar det på himlen och morgonen kommer att bli lättare.

24 nov, 2014 12:55

Luna Chang
Elev

Avatar


Känner mig så moody just nu. Går från arg till sur till ledsen tillbaka till arg till irriterad och jag vill bara UGHGHGWRSFHILG.

Låt mig göra något riktigt destruktivt så kanske det blir bättre.
Ge mig mindre skoljobb så jag kanske får ha lite frihet så kanske det blir bättre.
Sluta ändra vårat schema HELA JÄVLA TIDEN så kanske det blir bättre.
Be mig inte jobba på mina mammahelger som jag har sagt att jag inte kan jobba på för att jag inte tar mig så kanske det blir bättre.
Bli min vän, min jämnåriga vän som jag kan träffa varje dag som inte är en total jävla bitch så kanske det blir bättre.

Just fuck off and let me be.

Hej

24 nov, 2014 18:50

Mikaela120
Elev

Avatar


BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy

24 nov, 2014 19:16

lumos1
Elev

Avatar


Känner hur jag hela tiden bara gör folk arga och irriterade. Borde bara hålla tyst, ingen är ändå intresserad av det jag har att säga! Och det är ingen idé att säga åt dem när de t.ex inte lyssnar, ger mig irriterade blickar, vänder sig om för att prata med någon annan medan jag pratar med dem, eller avbyter mig mig; de säger bara att jag överreagerar. Om det bara hände en gång, visst, då hade det väl kanske varit överreaktion. Men nu händer det inte bara någon enstaka gång, utan typ hela tiden.
---
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag hatar att pappa kommenterar hur mycket jag äter. Antingen så äter jag för lite, eller för mycket. Om jag t.ex säger att jag ska äta en macka på kvällen innan jag ska gå och sova så säger han något i stil med "Ska du äta? Igen?"
Det hjälper ju inte direkt när jag redan har kroppskomplex och får ångest när jag äter mycket.
Sedan ska han också klaga på att jag äter för lite. Like nejj, det är ju inte du (och andra runt mig) som får mig att äta mindre pga just era kommentarer om hur mycket jag äter, nej nej :---)))

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

24 nov, 2014 21:04

Detta inlägg ändrades senast 2014-11-24 kl. 21:22
Antal ändringar: 1

Epiphany
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy
Vad är det som ska vara färdigt? Jag kanske kan hjälpa dig på traven.

24 nov, 2014 21:19

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Skrivet av Mikaela120:
BLÄÄÄ det ska vara klart till Onsdag (troligen) och jag har knappt börjat usch och fy
Vad är det som ska vara färdigt? Jag kanske kan hjälpa dig på traven.

Vi skulle skriva en robinsonad på svenskan >.< Fick dock reda på att vi har ungefär en vecka kvar, så jag och en vän har bestämt att på Onsdag så ska vi minsann göra det här. Men tack ändå för ditt erbjudande, du verkar som en väldigt trevlig person, för du hjälper alltid folk om du kan, du ska veta att det uppskattas ^^

24 nov, 2014 21:27

Filifjonkan
Elev

Avatar


Nu är jag verkligen på botten, denna dag har varit ett helvete och det kommer det säkert vara imorn också. Det är ju alltid ett helvete nuförtiden.
Kan någon bara krama mig och säga att det blir bra, även om det känns skit.

evak forever.

24 nov, 2014 22:03

Chaemy
Elev

Avatar

+3


Ååh jag blir så jäkla irriterad. Om någon här är för köttproduktion så ber jag dig att inte skapa någon debatt med mig om detta om ni inte håller med mig, jag är bara frustrerad och måste få ut det här någonstans. Det här är inte riktat till någon här så ta inte åt er någon av er.

Spoiler:
Tryck här för att visa!På nästan varje bild som någon djurrättsförening lägger upp på Facebook står det kommentarer som "jag bryr mig inte om djuren, kött är gott" och "sluta tjata för fan varför bryr ni er om att vi äter kött". Och de får så jävla många likes på den kommentaren också. Jag blir så arg att jag seriöst bara vill smälla till de på käften och säga till att det är tortyr ni stödjer och det inte är något som jag har så jävla lätt att respektera. För mig att se kött som väntar på tallriken är väl ungefär som för någon köttätare som att se en avhuggen människohand som någon sitter och tuggar på. Åh alltså den känslan som jag får är oförklarlig. Det känns som att jag är en vulkan som verkligen bara vill spotta ur all skit över personen som skriver så. Att inte bry sig om vad det är för hemska saker som man stödjer, alltså där går min gräns. Jag blir så jävla arg. Och jag vill ändå inte tjafsa med dem eftersom att jag inte har lust med att höra deras hemska argument som får mig att vela skrika så högt jag kan. Jag är verkligen jättearg.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

24 nov, 2014 22:27

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Så killen jag gillar och jag har kommit så nära varandra att...
Han erkände att han gillade en tjej i våran klass. *klappar mig själv på axeln*
Well fucking done Thea >_>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

24 nov, 2014 22:39

Frivolt
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Har så jäkla stor lust att bara ge upp, för jag orkar inte mer....Jag orkar inte! Minsta lilla ger mig så jäkla stor press känns det som.

Jag orkar inte.....

24 nov, 2014 22:42

1 2 3 ... 1547 1548 1549 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.